Gå til innhold

Angrer på avtale.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sagt ja, til å møte en jeg likte tidligere. Som jeg ikke har sett på flere år. Jeg er skikkelig usikker på om jeg vil møte vedkommende pga. redd for at jeg skal få følelser for personen. Og det kan jeg ikke. Jeg har lyst på en måte, men jeg tenker også at det er lurest at jeg avlyser. Mentalt er jeg fucked. Men jeg tenker også, hva om det blir hyggelig å bare se vedkommende. Og at jeg kommer til å angre, hvis jeg ikke møter opp. At siden denne personen visste at jeg likte h*n. Blir det kanskje for dumt å la være. Omg! Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. I dag har jeg bare ligget i senga og grint. 

Anonymkode: 47914...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, bare avlys da vel. Høres ut som det er like greit. 

Anonymkode: 2eb82...2dc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med at mentalt er du fucked? 

Anonymkode: 36ada...a74

Deppa og jeg veit ikke om jeg fortsatt liker hu. Jeg er redd for å bli forelska igjen. Orker ikke å bli såra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2017 den 22.11, AnonymBruker skrev:

Deppa og jeg veit ikke om jeg fortsatt liker hu. Jeg er redd for å bli forelska igjen. Orker ikke å bli såra. 

Hvis dere ikke har møttes siden hun avviste deg, hvilket annet motiv kan hun ha enn at det er for å gi deg en sjanse? Hvis dere ikke er venner er det høyst tvilsomt at hun bare tenkte det ville være koselig å slå av en prat.

Anonymkode: db7eb...54c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere ikke har møttes siden hun avviste deg, hvilket annet motiv kan hun ha enn at det er for å gi deg en sjanse? Hvis dere ikke er venner er det høyst tvilsomt at hun bare tenkte det ville være koselig å slå av en prat.

Anonymkode: db7eb...54c

:tommelopp:

Anonymkode: e7010...435

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

En hyggelig kopp kaffe sammen, en hyggelig lunch eller middag, spasertur i parken osv er vel ikke det samme som å innlede et forhold? Bare vær deg selv, ha det hyggelig, det blir kjekt å møtes. Du overtenker. Tipper at dette ikke handler om noe annet enn at du er redd. Det blir bra for deg å utfordre deg til noe som er utenfor komforsonen. Da blir det lettere neste gang. Det som er vanskelig i livet øver vi på, ikke ungår. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...