AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #1 Del Skrevet 27. oktober 2017 Jeg har sagt ja, til å møte en jeg likte tidligere. Som jeg ikke har sett på flere år. Jeg er skikkelig usikker på om jeg vil møte vedkommende pga. redd for at jeg skal få følelser for personen. Og det kan jeg ikke. Jeg har lyst på en måte, men jeg tenker også at det er lurest at jeg avlyser. Mentalt er jeg fucked. Men jeg tenker også, hva om det blir hyggelig å bare se vedkommende. Og at jeg kommer til å angre, hvis jeg ikke møter opp. At siden denne personen visste at jeg likte h*n. Blir det kanskje for dumt å la være. Omg! Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. I dag har jeg bare ligget i senga og grint. Anonymkode: 47914...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #2 Del Skrevet 27. oktober 2017 Hva mener du med at mentalt er du fucked? Anonymkode: 36ada...a74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #3 Del Skrevet 27. oktober 2017 Ja, bare avlys da vel. Høres ut som det er like greit. Anonymkode: 2eb82...2dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #4 Del Skrevet 27. oktober 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med at mentalt er du fucked? Anonymkode: 36ada...a74 Deppa og jeg veit ikke om jeg fortsatt liker hu. Jeg er redd for å bli forelska igjen. Orker ikke å bli såra. Anonymkode: 47914...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #5 Del Skrevet 28. oktober 2017 Møt opp Anonymkode: e7010...435 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #6 Del Skrevet 28. oktober 2017 På 27.10.2017 den 22.11, AnonymBruker skrev: Deppa og jeg veit ikke om jeg fortsatt liker hu. Jeg er redd for å bli forelska igjen. Orker ikke å bli såra. Anonymkode: 47914...5ba Hvis dere ikke har møttes siden hun avviste deg, hvilket annet motiv kan hun ha enn at det er for å gi deg en sjanse? Hvis dere ikke er venner er det høyst tvilsomt at hun bare tenkte det ville være koselig å slå av en prat. Anonymkode: db7eb...54c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #7 Del Skrevet 29. oktober 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis dere ikke har møttes siden hun avviste deg, hvilket annet motiv kan hun ha enn at det er for å gi deg en sjanse? Hvis dere ikke er venner er det høyst tvilsomt at hun bare tenkte det ville være koselig å slå av en prat. Anonymkode: db7eb...54c Anonymkode: e7010...435 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 29. oktober 2017 #8 Del Skrevet 29. oktober 2017 En hyggelig kopp kaffe sammen, en hyggelig lunch eller middag, spasertur i parken osv er vel ikke det samme som å innlede et forhold? Bare vær deg selv, ha det hyggelig, det blir kjekt å møtes. Du overtenker. Tipper at dette ikke handler om noe annet enn at du er redd. Det blir bra for deg å utfordre deg til noe som er utenfor komforsonen. Da blir det lettere neste gang. Det som er vanskelig i livet øver vi på, ikke ungår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå