Gå til innhold

Ullkjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har akkurat blitt 2 år. Da fikk hun en kjempe fin ullkjole. Men jeg skjønner ikke når man bruker det? Inne er det jo for varmt regner jeg med, og ute blir det for kaldt.. hva er meningen? 

Anonymkode: 66f14...1e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine nieser bruker de inne. Er det de tynne gode fra name it kan man bare ha en ullsinglet under og strømpebukse

• Liker 1
Skrevet

Ts

Blir ikke for varmt altså? 

Den er hjemmestrikket den hun fikk. Og like tykk som en ullgenser. 

Skrevet

Ullkjole med ullstrømpebukse under er fine inneplagg, eller gå på besøk klær, gå ut og spise klær. Her blir jentene feststemte bare ullkjolene kommer ut av skapet. 

Anonymkode: 3c13d...ec2

• Liker 2
Skrevet

Høst og vår ute!

Anonymkode: 5e8b4...369

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Blir ikke for varmt altså? 

Den er hjemmestrikket den hun fikk. Og like tykk som en ullgenser. 

Kommer jo ann på barnet, men mine nieser har lekt i de inne. En ullgenser kan være både tykk og tynn, alt ettersom garnet som er brukt. 

Skrevet

TS, jeg er enig. Har også fått ullkjoler i fjor og i år, og tenker at det blir jo altfor varmt for en skriv jente son klarer seg fint med ett lag bomull innendørs...

Anonymkode: 21383...84d

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

TS, jeg er enig. Har også fått ullkjoler i fjor og i år, og tenker at det blir jo altfor varmt for en skriv jente son klarer seg fint med ett lag bomull innendørs...

*Aktiv jente

Skrevet

Jeg bruker de på tidlig-høst/vår når det er litt småkaldt. Men bruker de også inne.

Anonymkode: 9af5c...a07

Skrevet

Vi bruker masse ullkjoler med ullstrømpebukser til, om det er for kaldt ute tar vi bare på fleecebukse under kjolen. 

Anonymkode: ed81b...70a

Skrevet

Men dere som bruker dem ute har kanskje barn som er eldre enn to? Min toåring eeelsker sandkasser og setter seg rett som det er ned på bakken hvor enn vi er, så kjole ute er ikke så praktisk. 

Anonymkode: 50e5a...263

Skrevet

Har hatt samme problemet hele veien med mi... familie strikker, jeg tar imot, får brukt ullkjoler kanskje en og annen gang, men som oftest blir hun bare ALT for varm i de. Har bedt de lage i bomull, det hjelper endel, da kan de brukes litt mer. Mi er nok ganske varm av seg og har aldri vært ei ull-jente sånn sett. Men har endel i ull/viskose elle rull/silke miks som er perfekt i den kalde årstiden.

Skrevet

Vår sønn har to ullkjoler og de bruker hen inne i barnehagen! 🙂

Anonymkode: ae6a8...20e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...