AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #1 Skrevet 27. oktober 2017 Hei, jeg og mannen har prøvd i et halvt år nå. Jeg har vært gravid en gang før (juli-august, altså det ble en spontanabort). Nå går jeg rundt og er tissetrengt hele tiden og har veeldig mye luft i magen og går med en stram følelse rett under magen. Jeg lurer på om jeg enten er gravid eller har en urinveisinfeksjon. Jeg har ingen smerter når jeg tisser, men også negative gravidetstester, men for all del så kan jeg ha testa for tidlig. Noen med erfaring, tips eller noe form for svar? Jeg kan ta turen til legen på tirsdag, men om noen kan svare meg litt før den tid? Anonymkode: 1d0b0...acf
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #2 Skrevet 27. oktober 2017 Ingen her vet om du er gravid eller ikke. UVI kan man ha selv om man ikke har smerter. Ubehag i magen oppstår også når man ikke er gravid. Anonymkode: f71cd...e00
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #3 Skrevet 27. oktober 2017 Det er jo obvious at jeg vet. Er ute etter om noen har noe form for erfaring, tips. Noen som har hatt det noenlunde likt? Anonymkode: 1d0b0...acf
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #4 Skrevet 28. oktober 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo obvious at jeg vet. Er ute etter om noen har noe form for erfaring, tips. Noen som har hatt det noenlunde likt? Anonymkode: 1d0b0...acf Men hva hjelper det deg om andre har hatt samme erfaringer? Det gjør deg hverken mere eller mindre gravid, og du blir heller ikke kvitt en evt uiv på bakgrunn av andres «erfaringer» Mitt tips er samme konklusjon du har tatt: dra til legen. Anonymkode: e0550...19b 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #5 Skrevet 29. oktober 2017 Jeg blir ikke frisk fra en uvi og jeg blir heller ikke gravid av å høre andres erfaring, men jeg kan få noe form for svar, som ikke virker nedlatende og som om jeg er dum. Kanskje folk har opplevd lignende og jeg får høre hva deres utfall av det ble? Kanskje folk kommer med noen råd mot luft i magen eller noe som kan lette en uvi? Kanskje noen har en 'historie' som endte godt? Kanskje noen hadde dette som symptom? Jeg kunne for all del ha formulert meg på en annen måte slik at dere forstår at jeg vet godt at en ikke kan bli gravid av å lese og ei heller ikke frisk av uvi av å lese om andres tanker og historier. Ps. Dette ble min siste post. Ikke ment å være hissig i denne posten. Anonymkode: 1d0b0...acf
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #6 Skrevet 29. oktober 2017 Når jeg ble gravid var første symptom hyppig vannlating. Gikk fra 3 ganger om dagen og til +/-10 ganger. Det var omtrent før jeg testet positivt. Men jeg har også når jeg har hatt uvi kun vært veldig tissetrengt som eneste symptom. Men det har vært en annen type liksom. Når jeg var gravid tisset jeg ofte og var mye. Med uvi tisset jeg mye og lite. Anonymkode: d9c26...876 1
Rosmerta Skrevet 29. oktober 2017 #7 Skrevet 29. oktober 2017 Jeg håper du finner ut av det! Så vidt jeg har skjønt, så er det ikke alltid man kjenner at man har en uvi. Så det er nok greit å ta en sjekk kanskje? Spesielt hvis du finner ut at du ikke er gravid. Er det lenge til du forventer mensen, eller tester du etter at du skulle hatt mensen? Testet du veldig tidlig, kan det jo allikevel være at du er gravid, som du sier selv. Hvis de ikke finner verken graviditet eller uvi, så er tranebærjuice/ekstrakt/kapsler et tips jeg fikk å bruke i tillegg til penicillin da jeg fikk påvist. Tranebær skal visst ha en positiv effekt for urinveiene, så kanskje verdt et forsøk? Bare husk å sjekke om det kan brukes hvis du er gravid, bare sånn i tilfelle.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #8 Skrevet 29. oktober 2017 Tuuusen takk for svar! Setter pris på det. Er litt usikker på når mens skal komme denne mnd siden jeg har hatt sa og vet ikke helt om syklus er normalisert igjen. Har hatt syklus på 38, 34'dager og 28 de siste mnd. Er på dag 30 nå vertfall. Anonymkode: 1d0b0...acf
Rosmerta Skrevet 30. oktober 2017 #9 Skrevet 30. oktober 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Tuuusen takk for svar! Setter pris på det. Er litt usikker på når mens skal komme denne mnd siden jeg har hatt sa og vet ikke helt om syklus er normalisert igjen. Har hatt syklus på 38, 34'dager og 28 de siste mnd. Er på dag 30 nå vertfall. Anonymkode: 1d0b0...acf Lykke til, sånn uansett :-) Du kan jo vente et par dager til og ta en ny test? Hvis den også er negativ, ville jeg nok tatt en tur til legen for å sjekke om det er uvi. Men krysser selvfølgelig fingrene for at du er gravid, da! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå