Gå til innhold

Det norske barnevernet blir bare mer og mer motbydelig.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er enig med Tule. Og det skremmer meg at folk som visstnok skal bli psykologer ikke ser ut til å skjønne dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

et ankepunkt for meg er at iq er en sum av inteligensen til et mennsek og sier ikke så mye, jeg sdy vi skulle hatt en større detbatt om tester i banrevneret, jeg mener det blir mer og gå etter vis man tar en nevropsykologisk test istedet da for man kartlagt mer funksjonsprofil og man kan sse va personen skårer på et det er bedre og se va som ergodt utviklet og va som ikke er godt jeg tor det er bedrenen et tall og jeg tror folk hadde skjønt mer av problemet vis de hadde skjønt at det var problemre mewd flere ting ikke bare at personen er mindre inteligent det kan vere så mangt en foreldre kanvere en god forelder fordi om den er mindre iteligent men eden kan tregne hjelp og vis den ikke tar i mot hjelp så kan det bli et probemt, når man ser funksjonsprofilen vil det verefeil ogteste inteligensen det vil skape feil spekulering, og det var det som skjedde isvanhoild saken jeg tror ikke det hadede lbirt slik vis det ikke hadde hat testen

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...