AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #1 Skrevet 27. oktober 2017 Nå kommer snart den nye iPhonen. Jeg fikk mail nå om at den kan forhåndsbestilles. Hva tror dere om ansiktsgjenkjenning? Smart? Sikkert? Bedre enn fingeravtrykk? Og en annen ting, for meg er det ikke noe problem. Jeg er jo hvit, men vil dette fungere på mennesker fra Afrika eller Asia? I noen afrikanske land, som f.eks Kenya ser jo alle like ut. Vil iPhone klare å skille mellom to kenyanere f.eks? Anonymkode: 4b24a...d5b
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #2 Skrevet 27. oktober 2017 Ikke noe en Android telefon allerede har, men til en brøkdel av prisen Anonymkode: 9e8f1...b48
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #3 Skrevet 27. oktober 2017 Jeg ser egentlig ikke poenget. Og nei, afrikanere eller asiatere ser ikke like ut. De ser bare like ut for deg. For dem ser de like forskjellige ut som nordmenn ser forskjellige ut for deg. Vet ikke helt om du troller her eller om du bare er lite opplyst. Anonymkode: 64d97...eb4 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #4 Skrevet 27. oktober 2017 Har hørt at de er stolte av å være så like jeg. Anonymkode: 9e8f1...b48
jabx Skrevet 27. oktober 2017 #5 Skrevet 27. oktober 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke noe en Android telefon allerede har, men til en brøkdel av prisen Anonymkode: 9e8f1...b48 Hvilken Android-telefon har ansiktsgjenkjenning som kan sammenlignes med den i iPhone X?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå