AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #1 Skrevet 27. oktober 2017 av kvinner? Anonymkode: 2475a...e8f
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #2 Skrevet 27. oktober 2017 Nei, ingen form for oppmerksomhet fra kvinner er uønsket. All oppmerksomhet er en større eller mindre sjanse for sex. Alt er bedre enn null sjanse for sex. Anonymkode: c7c56...43a
Gjest Axl Rose Skrevet 27. oktober 2017 #3 Skrevet 27. oktober 2017 Det har skjedd en gang. Ellers er alt oppmerksomhet greit.
Gjest Daryl Dixon Skrevet 27. oktober 2017 #5 Skrevet 27. oktober 2017 Har hendt, men er ikke noe stort problem i hverdagen.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #6 Skrevet 27. oktober 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, ingen form for oppmerksomhet fra kvinner er uønsket. All oppmerksomhet er en større eller mindre sjanse for sex. Alt er bedre enn null sjanse for sex. Anonymkode: c7c56...43a Å Jasså ! ? Du se for deg pene damer under 40. Hva hvis dama er en overvektig 55 åring ? Anonymkode: 371b7...7cd 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 27. oktober 2017 #7 Skrevet 27. oktober 2017 Ja. Det værste var en gang jeg var ute og jogger, så jogget jeg forbi en dame i 80-90 årene som kom gående i motsatt retning. I det jeg løp forbi sa hun "hei... sexy" Og så har vi bestemor som alltid skal legge hånda si på låret mitt når vi sitter ved siden av hverandre. Og som krever å få kem hver gang jeg forlater huset hennes. I forbindelse med fadderuke var jeg ute på byen en del for noen år siden, og det var alt for mange fremmede som synes det var fryktelig gøy å klaske meg på rumpa. Også har vi alle de damene som tror at klemming er en kurant måte å hilse på, eller at man kan sette seg på fanget til folk uten å spørre.
Gjest Overrasket Skrevet 27. oktober 2017 #8 Skrevet 27. oktober 2017 7 minutes ago, Herr Heftig said: Også har vi alle de damene som tror at at man kan sette seg på fanget til folk uten å spørre. Enig, den er alltid vrien. Med mindre det er en nær venninne der intimgrensene allerede er brutt, både mentalt og fysisk. Men fremmede kvinner, da vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Hva vil hun, skal jeg legge armene rundt hofene? Gi henne komplimenter for utringningen? Snuske litt med henne i nakken? Late som ingenting og fortsette samtalen med "gutta" om Tottenham? Apropos utringning, den er også litt vanskelig. En smakelig antydning til utrigning er helt fint. Topp, faktisk. Men når de kommer bort og lener seg over eller mot deg på et slikt vis at den tekkelige antydningen blir fullt innsyn ned blusen på to pupper som stirrer deg ned, den er litt ubekvem, altså.
Gjest Herr Heftig Skrevet 27. oktober 2017 #9 Skrevet 27. oktober 2017 5 minutes ago, Overrasket said: Enig, den er alltid vrien. Med mindre det er en nær venninne der intimgrensene allerede er brutt, både mentalt og fysisk. Men fremmede kvinner, da vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Hva vil hun, skal jeg legge armene rundt hofene? Gi henne komplimenter for utringningen? Snuske litt med henne i nakken? Late som ingenting og fortsette samtalen med "gutta" om Tottenham? Apropos utringning, den er også litt vanskelig. En smakelig antydning til utrigning er helt fint. Topp, faktisk. Men når de kommer bort og lener seg over eller mot deg på et slikt vis at den tekkelige antydningen blir fullt innsyn ned blusen på to pupper som stirrer deg ned, den er litt ubekvem, altså. Eller hva med. Hei! jeg er et menneske (subjekt), ikke en stol/pute (objekt).
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #10 Skrevet 27. oktober 2017 6 minutes ago, Overrasket said: Enig, den er alltid vrien. Med mindre det er en nær venninne der intimgrensene allerede er brutt, både mentalt og fysisk. Men fremmede kvinner, da vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Hva vil hun, skal jeg legge armene rundt hofene? Gi henne komplimenter for utringningen? Snuske litt med henne i nakken? Late som ingenting og fortsette samtalen med "gutta" om Tottenham? Apropos utringning, den er også litt vanskelig. En smakelig antydning til utrigning er helt fint. Topp, faktisk. Men når de kommer bort og lener seg over eller mot deg på et slikt vis at den tekkelige antydningen blir fullt innsyn ned blusen på to pupper som stirrer deg ned, den er litt ubekvem, altså. Jeg ser på det normale å dytte henne vekk. Anonymkode: 5ce87...262
T-Rex Skrevet 27. oktober 2017 #11 Skrevet 27. oktober 2017 Jeg må innrømme at jeg har gjort det en gang. Altså tilnærmet meg noen, hvor motparten ikke likte det. Og jeg visste det før jeg begynte. Motivet var ikke seksuelt, så det er litt snodig. Men jeg er flau, og kommer forhåpentligvis aldri til å gjøre noe sånt igjen.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #12 Skrevet 27. oktober 2017 21 minutter siden, Herr Heftig skrev: Ja. Det værste var en gang jeg var ute og jogger, så jogget jeg forbi en dame i 80-90 årene som kom gående i motsatt retning. I det jeg løp forbi sa hun "hei... sexy" Og så har vi bestemor som alltid skal legge hånda si på låret mitt når vi sitter ved siden av hverandre. Og som krever å få kem hver gang jeg forlater huset hennes. I forbindelse med fadderuke var jeg ute på byen en del for noen år siden, og det var alt for mange fremmede som synes det var fryktelig gøy å klaske meg på rumpa. Også har vi alle de damene som tror at klemming er en kurant måte å hilse på, eller at man kan sette seg på fanget til folk uten å spørre. Syns du det er problematisk å klemme din egen bestemor? Anonymkode: d7157...0bb 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #13 Skrevet 27. oktober 2017 3 minutter siden, Overrasket skrev: Enig, den er alltid vrien. Med mindre det er en nær venninne der intimgrensene allerede er brutt, både mentalt og fysisk. Men fremmede kvinner, da vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Hva vil hun, skal jeg legge armene rundt hofene? Gi henne komplimenter for utringningen? Snuske litt med henne i nakken? Late som ingenting og fortsette samtalen med "gutta" om Tottenham? Apropos utringning, den er også litt vanskelig. En smakelig antydning til utrigning er helt fint. Topp, faktisk. Men når de kommer bort og lener seg over eller mot deg på et slikt vis at den tekkelige antydningen blir fullt innsyn ned blusen på to pupper som stirrer deg ned, den er litt ubekvem, altså. Definisjonen din av nær venninne er kanskje er litt off i forhold til resten av verden? Jeg mener: hva søren er forskjellen på en kjæreste og en bestevenn man bryter mentale og fysiske intimgrenser med? Anonymkode: efa83...628
Gjest Walkingdead Skrevet 27. oktober 2017 #14 Skrevet 27. oktober 2017 Hadde en trener en gang som fikk oppmerksomhet av eldre damer og det var tydelig at han syntes det var ubehagelig. Han var 24 da. En gjeng med eldre damer snakket seg imellom og ropte at vi turnjenter skulle komme bort. Så sa de at de godt kunne forstå at vi gikk på turn, vi som hadde en slik deilig trener, og så nikket de bort til ham. Da vi så bort på ham kikket han på oss, og så ned og rødmet. Han var ikke helt seg selv resten av dagen.
Konghung Skrevet 27. oktober 2017 #15 Skrevet 27. oktober 2017 Ja, det skjer titt og ofte. Spesielt i svømmehallen av alle steder...
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #16 Skrevet 27. oktober 2017 Så denne tråden beviser at kvinner ikke er bedre enn menn, når det gjelder dette temaet, det var det jeg ville frem til i denne tråden. TS Anonymkode: 2475a...e8f
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #17 Skrevet 27. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så denne tråden beviser at kvinner ikke er bedre enn menn, når det gjelder dette temaet, det var det jeg ville frem til i denne tråden. TS Anonymkode: 2475a...e8f Nei kvinner er ikke bedre enn menn...bare flinkere til å "kamuflere" det https://www.document.no/2017/10/24/kvinner-pa-asylmottak-har-sex-med-barn-det-skjedde-kveld-natt-og-morgen/ https://www.frieord.no/utenriks/danmark-52-arig-kvinne-domt-a-sex-mindrearig-asylsoker/ Anonymkode: 371b7...7cd
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #18 Skrevet 27. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så denne tråden beviser at kvinner ikke er bedre enn menn, når det gjelder dette temaet, det var det jeg ville frem til i denne tråden. TS Anonymkode: 2475a...e8f .. det skjønte alle. Rimelig klassisk move innpå her. Anonymkode: d7157...0bb 5
Gjest Overrasket Skrevet 27. oktober 2017 #19 Skrevet 27. oktober 2017 (endret) 27 minutes ago, AnonymBruker said: Definisjonen din av nær venninne er kanskje er litt off i forhold til resten av verden? Jeg mener: hva søren er forskjellen på en kjæreste og en bestevenn man bryter mentale og fysiske intimgrenser med? Anonymkode: efa83...628 Ehh ... litt usikker på hva du insinuerer her, må jeg si. Intimgrenser består av mer enn å putte penis i vagina og peise på, vet du. En venninne jeg allerede kjenner godt på fanget er helt greit. Da vet jeg at hun bare vil ha litt kos/bekreftelse/nærhet/oppmerksomhet/trøst/støtte. Det er jo lov. Men en fremmed, det er litt fy-fy, altså. Jeg skulle faktisk gjerne visst hva kvinner selv som gjør det er ute etter. Hva mener de skal skje? Hva prøver de å oppnå? Hva er korrekt fang-etikette? Er det bare fulle og dumme? (mest trolig). 9 minutes ago, AnonymBruker said: Så denne tråden beviser at kvinner ikke er bedre enn menn, når det gjelder dette temaet, det var det jeg ville frem til i denne tråden. TS Anonymkode: 2475a...e8f Jeg tror INGEN var i tvil om hvor du skulle hen. Endret 27. oktober 2017 av Overrasket
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #20 Skrevet 27. oktober 2017 14 minutter siden, Overrasket skrev: Ehh ... litt usikker på hva du insinuerer her, må jeg si. Intimgrenser består av mer enn å putte penis i vagina og peise på, vet du. En venninne jeg allerede kjenner godt på fanget er helt greit. Da vet jeg at hun bare vil ha litt kos/bekreftelse/nærhet/oppmerksomhet/trøst/støtte. Det er jo lov. Men en fremmed, det er litt fy-fy, altså. Jeg skulle faktisk gjerne visst hva kvinner selv som gjør det er ute etter. Hva mener de skal skje? Hva prøver de å oppnå? Hva er korrekt fang-etikette? Er det bare fulle og dumme? (mest trolig). Jeg tror INGEN var i tvil om hvor du skulle hen. Tja - vet ikke hvilke situasjoner du snakker om, men jeg ramler innimellom ned på et fang ved et fullt bord, for å snakke med venninna på andre siden av bordet. Da er det helt innafor at du fortsetter å snakke om Tottenham med kompisene. Har aldri opplevd det som ubekvemt for noen, men så er ikke all kroppskontakt ment som flørt heller, da. Anonymkode: 12d75...62e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå