Gå til innhold

Fått et dilemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en tråd om denne på seksualforumet men vil heller ha den her da det handler om barn! 

Hva hadde dere som foreldre syntes om denne saken om dere var jentas foreldre?

Jeg er en gutt på 23 år som har en bestevenn på 24 år, men nå har han fått seg kjærest, ho er kun 16 år! Synes det er alt for ungt og vurderer å bryte vennskapet på grunn av det, men veldig vanskelig for meg å finne ut om jeg vil det eller om jeg skal late som ingen ting. 

Jeg vet at ei jente på 16 år er over den seksuelle lavalder, men 24 og 16 synes jeg er alt for mye, Jeg selv på 23 kunne aldri funnet på å bli sammen med ei så ung jente! 

Så hva synes dere jeg bør gjøre? Lå de få være kjærester uten å si noe. La de være kjærester men si jeg ikke synes noe om det. Eller bryte vennskapet våres? 

Jeg vet de har ofte sex da han omtrent skryter av det til meg! 

Anonymkode: 26c36...6a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bør jeg forlate vennskapet med han?

Skrevet

Er vel ikke noe du har noe med...?

Sier litt om ditt "vennskap" hvis du velger å bryte det over noe sånn. 

Jeg var selv sammen med en som var 8 år eldre fra jeg var 14 til jeg ble 24... 

Skrevet

Jeg er glad du ser at det blir for stor aldersforskjell i den alderen, men utover det tenker jeg at du ikke skal bryte vennskapet av den grunn. Mest sannsynlig kommer jo ikke det forholdet til å vare :)  

fortsett med vennskapet, men du må jo gjerne si ifra om at du ikke ønsker detaljer rundt sexlivet deres. Jeg ønsker jo faktisk ikke å høre detaljer om andres sexliv selv om det er jevnaldrende par heller, men ekstra «ekkelt» kan jeg forstå at det blir når det handler om en mann og ett barn på 16 år. 

Anonymkode: f1c75...594

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, mimoe skrev:

Er vel ikke noe du har noe med...?

Sier litt om ditt "vennskap" hvis du velger å bryte det over noe sånn. 

Jeg var selv sammen med en som var 8 år eldre fra jeg var 14 til jeg ble 24... 

Jeg vil dessverre ikke være venn med en som er pedofil. Det er pedofili i min verden, ho er barn til ho er fylt 18 år

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er glad du ser at det blir for stor aldersforskjell i den alderen, men utover det tenker jeg at du ikke skal bryte vennskapet av den grunn. Mest sannsynlig kommer jo ikke det forholdet til å vare :)  

fortsett med vennskapet, men du må jo gjerne si ifra om at du ikke ønsker detaljer rundt sexlivet deres. Jeg ønsker jo faktisk ikke å høre detaljer om andres sexliv selv om det er jevnaldrende par heller, men ekstra «ekkelt» kan jeg forstå at det blir når det handler om en mann og ett barn på 16 år. 

Anonymkode: f1c75...594

Nei forholdet blir nok ikke så langt, men det er nesten verre enn at de ble sammen til døden skillet de. For han er dessverre sex det viktigste i forholdet

Skrevet

jeg forstår deg litt.. kompisen din har på en måte gått litt tilbake .. for deg er det ikje naturlig å henge med 16-åringer .. de er ofte mer barn enn voksne.du og kompisen din er ikke lengre jevngamle når dama er der..

jeg er sammen m en som er 9 år eldre enn meg.. han er yngst -Dvs søskenene er langt eldre- besteforeldre .. vi kommuniserer ikke særlig bra... 

Anonymkode: 0a1bf...10a

Skrevet

Kompisen din er ganske creepy, ja

Anonymkode: 66671...794

Skrevet

Ville snakket med han om det. Syns også det et er helt merkelig aldersforskjell. Min mann er 25 år og har en lillesøster på 19. Tenk så ekkelt om han skulle vært sammen med en som var 3 år yngre enn sin søster..

Anonymkode: f0f9e...fe9

Skrevet

Jeg skjønner tankegangen din, og hadde tenkt at det var ganske ekkelt at kompisen har funnet seg en så ung dame. Jeg ville nok "gjort narr av han", sånn at han kanskje skjønner at det overhodet ikke er noe å skryte av. Det er kanskje slemt, men siden du nevner at sexen er det viktigste for han, så er det neppe noen sterke følelser der. Utenom å prøve å advare han i form av at du er direkte, men fleipete, ville jeg ikke gjort noe med det. Det er ikke ulovlig, så dette må han finne ut av selv. Din jobb som kompis er rett og slett å hjelpe han på vei dit. 

Anonymkode: b2ae9...f9e

Skrevet

Blir skremt over tankegangen din. Noen er mer modne enn andre og gutten kan være mer barnslig enn andre gutter på 24. Selv var jeg 16 og sammen med en på 22 år i to år. Da jeg ble 18 ble jeg sammen med en på 31, vi er gift og har barn sammen. Er fortsatt sammen 13 år etter.

Anonymkode: 0fba3...451

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir skremt over tankegangen din. Noen er mer modne enn andre og gutten kan være mer barnslig enn andre gutter på 24. Selv var jeg 16 og sammen med en på 22 år i to år. Da jeg ble 18 ble jeg sammen med en på 31, vi er gift og har barn sammen. Er fortsatt sammen 13 år etter.

Anonymkode: 0fba3...451

Kjenner jeg deg tilfeldigvis? Kjenner en med akkurat den aldersforskjellen og ca de samme årene som dere ble sammen på. Har du tilfeldigvis 2 barn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...