Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det nærmer seg sommerferien (vi skal til Cannes!!) og jeg har et ymse problem!

Jeg plukker vekk den ytterste delen av øyenbrynene fordi de skrår skjevt nedover, og tegner på med blyant. Hvilket ser helt naturlig ut, helt til: man skal bade!!

Har noen noen tips om hva jeg kan bruke? Det beste hadde vært en vannfast tusj, omtrent, men det har jeg ennå ikke sett.. Jeg har forsøkt sånn våt eyeliner, men det ser så forferdelig og falskt ut at det går ikke..

Tips? Anyone?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

vet at det går an å tatoere øyenbryn, kanskje en løsning??

Skrevet

Tatovering er nok bra dersom man er nokså sikker på at man ikke vil endre utseendet på brynene litt senere. Det koster forøvrig skjorta. Ca fire tusen sist jeg sjekket.... (fordi Liten barberer bort og bruker et hav av tid på å tegne perfekte bryn hver morgen...)

Skrevet

Hva med å farge dem?? Enten selv eller hos hudpleier eller hos frisør... Det holder alt fra et par uker til en mnd.

Skrevet

Tenkter du bare på stranden nå? I såfall ville jeg vente med kunsferdig opptegnede øyebryn til du er ferdig på stranden. Stranden i Cannes er ikke den spradestranden du kanskje skulle tro, men tvert imot litt av en familiestrand med vanlige mennesker som deg og meg. :wink:

Når du skal rusle på Croisetten derimot :ler: , det er jo rimelig varmt og det vil kanskje renne uansett?

Skrevet

Bestemor fikk øyenbryn tatovert på for et år siden, og var strålende fornøyd. Helt til hun kom på besøk til meg og jeg påpekte at de var lilla. Det så passe dumt ut selvom hun har rødbrunt hår!!

Skrevet

Det er mye mer hår enn akkurat det man ser er selve øyenbrynene. Mitt tips er å gå til en hudpleier eller lignende, og få vokset de i den formen du vil ha, for så å farge de. På den måten vil alle de lyse, usynlige hårene få farge, og formen kan endres en del.

Funket på meg iallfall ;)

Skrevet

Okey, jeg tror dere misforstår..

Øyenbrynene mine skrår nedover, derfor har jeg plukket de vekk og tegner på. Om jeg så vokser etc i salong gjør det særdeles lite nytte, når det ikke er hår der!

Tattovering er foreløpig uaktuelt, pga pris og fordi jeg tviler på det er så lekkert når ansiktet falmer om noen år og huden strekker seg. Så, nei takk!

Det jeg etterlyser er om noen vet om en slags penn eller noe annet som gjør at det sitter litt lenger på! At det ikke gnis vekk i en klem, etc.. Har den alltid i veksen hvis det må fikses på, og det er ganske irriterende.......

Jeg vet det er mange som gjør som meg, og jeg trenger deres tips!

Gjest Anonymous
Skrevet

Den typen tatovering det er snakk om her er vel sånn at den holder i bare noen få år? Så da har det vel lite å si at huden forandrer seg.

Skrevet

Eh.. Det det egentlig burde hett seg er at den holder seg pen i noen år. For den forsvinner aldri. Den blir bare bleik og stygg.

Skrevet

Å farge de med "permanent" farge går greit selv om du ikke har hår, det blir som å tegne på med blyant bare at det sitter lengere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...