AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #1 Skrevet 27. oktober 2017 Hver gang jeg spiser havregryn eller havregrøt får jeg en veldig kvalm og ekkel følelse i munnen... Smaker og lukter som oppkast. Dette får jeg uansett om det er glutenfritt eller ikke, uansett når på dagen og uansett hva jeg bruker av tilbehør.. Det er litt plagsomt, siden jeg er veldkg glad i havregrøt. Er derimot ikke så glad i å gå rundt og lukte spy... Noen ideer om hvorfor? Allergi, kanskje? Noen som opplever det samme når de spiser havregrøt? Anonymkode: fa5f8...957
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #2 Skrevet 27. oktober 2017 Denne smaken og lukten varer forresten hele dagen! Minst... Ts Anonymkode: fa5f8...957
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #3 Skrevet 27. oktober 2017 Du er ikke bare veldig var for melkelukta da? Jeg kan også få en litt ekkel ettersmak i munnen etter å ha drukket melkeprodukter eller spist noe som inneholder mye melk. Tror det bare er melkelukt rett og slett, og for noen lukter jo det litt surt.. Anonymkode: 8535a...46c 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #4 Skrevet 27. oktober 2017 Er det slik når du lager den kun med vann også, ts? Anonymkode: 577af...56a 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #5 Skrevet 27. oktober 2017 Samme her Ts. Opplever det samme. Anonymkode: f0be6...e78
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #6 Skrevet 28. oktober 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er ikke bare veldig var for melkelukta da? Jeg kan også få en litt ekkel ettersmak i munnen etter å ha drukket melkeprodukter eller spist noe som inneholder mye melk. Tror det bare er melkelukt rett og slett, og for noen lukter jo det litt surt.. Anonymkode: 8535a...46c Hmm, jeg drikker ikke kumelk, så det kan nok utelukkes. 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det slik når du lager den kun med vann også, ts? Anonymkode: 577af...56a Ja, har prøvd med bare vann, men det blir like ille. 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Samme her Ts. Opplever det samme. Anonymkode: f0be6...e78 Vet du hvorfor? Altså, du har ingen allergi eller intoleranse som du vet om? TS Anonymkode: fa5f8...957
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #7 Skrevet 28. oktober 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet du hvorfor? Altså, du har ingen allergi eller intoleranse som du vet om? TS Anonymkode: fa5f8...957 Nei, har ingen intoleranser. Det er veldig rart. Anonymkode: f0be6...e78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå