AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #1 Skrevet 27. oktober 2017 Jeg har nå to jenter i tenårene, og synes dette både fører med seg store gleder OG store bekymringer. Jeg har hatt mye glede av denne delen av kg frem til nå, men kjenner jeg savner flere å diskutere og dele erfaringer med om tenåringer. Her er ofte løsningen på alt å fjerne goder om ikke alt går etter boka, men jeg kan forsikre alle som ikke har vært der selv at det er mange situasjoner hvor det er en helt meningsløs og heller skadelig strategi mot "barn" som er noen få år fra å være myndige. Så er det noen som vet om et seriøst forum for tenåringsforeldre? Norsk, svensk, dansk eller engelskspråklig:-) Anonymkode: f5e09...5b5
Ros og Ris Skrevet 27. oktober 2017 #2 Skrevet 27. oktober 2017 Hei Jeg har lest ditt innlegg og registerte meg som ny medlem nå. Jeg har mye i hjerte, endelig har funnet en som har samme problemstlling som meg. -Jeg er enig med deg, man har en blandning følesle, en følese av glede og stolhet, og en følelse av bekymring og varsomhet. Jeg har selv barn som er ikke barn lenger, og barn som sitter mye ved digitale utstyrer og ser på upedagogiske underholdninger. Jeg er bekymret for mitt barn får råd og veiledning fra dårlige miljøer som har ondskapsfulle motiver. -Når man tar opp saker som må løses, man får hele veggen i ansiktet. jeg ser og vet flere tenåringsforeldre har samme problem, men de vil holde fasaden, da ubevisst lyver uten å være klar over det. Da alle er fornøyde og alt er bra. Etter noen år, når man ser resultatet, ser man de som var kritiske foreldere har bedre barn i samfunnet enn de som var likegjeldige og låt som alt var i orden bare for å bli akserptert der og da og ved kaffe kakebordet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå