AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #1 Skrevet 27. oktober 2017 Frøkena mi er klar som et egg, og vi fant en hannhund som lukta "parfymen" på frøkena og skjønte at her måtte han gjøre noe, men han fant ikke frem og så står han ikke inntil bakenden, men la seg over ryggen til damen på tvers istedenfor og begynte å jokke... Jeg som trodde at hunder visste hva de skulle gjøre når de skulle parre? Anonymkode: 1aa68...7e2
Leo Skrevet 27. oktober 2017 #2 Skrevet 27. oktober 2017 "Fant en hannhund"??? Du skal vel uansett ikke parre tispa di med tilfeldig forbipasserende hannhunder??? 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #3 Skrevet 27. oktober 2017 Tja, hvor mye hadde du visst om hvordan samleie foregikk om ingen noen sinne hadde fortalt deg om det? Det er likt for dyr; selv om instinktet forteller dem at de skal jokke, så er det fort gjort å bli så ivrige at man ikke finner frem til riktig sted med en gang Det er ikke uvanlig at man må løfte hunden til riktig område. Anonymkode: b12c7...282
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #4 Skrevet 27. oktober 2017 4 minutter siden, Leo skrev: "Fant en hannhund"??? Du skal vel uansett ikke parre tispa di med tilfeldig forbipasserende hannhunder??? Enig med deg. Ts, hvor "fant dere" hanhunden? På en luftetur i parken? Anonymkode: d93b0...892 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #5 Skrevet 27. oktober 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja, hvor mye hadde du visst om hvordan samleie foregikk om ingen noen sinne hadde fortalt deg om det? Det er likt for dyr; selv om instinktet forteller dem at de skal jokke, så er det fort gjort å bli så ivrige at man ikke finner frem til riktig sted med en gang Det er ikke uvanlig at man må løfte hunden til riktig område. Anonymkode: b12c7...282 Hvordan greier ville dyr å formere seg da mener du? Anonymkode: d93b0...892 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #6 Skrevet 27. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan greier ville dyr å formere seg da mener du? Anonymkode: d93b0...892 Har du noen sinne sett en naturdokumentar? Da hadde du sett at det er plenty av klønete og helt mislykkede parringsforsøk av "nybegynnere". Akkurat som hos mennesker. Selv om mange bommer på første forsøk, så lærer man etterhvert. Enkelt og greit. Det er ikke uvanlig å bomme når man aldri har gjort det før eller er overivrig, men etter noen forsøk lærer man av sine feil. Anonymkode: b12c7...282
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #7 Skrevet 27. oktober 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig med deg. Ts, hvor "fant dere" hanhunden? På en luftetur i parken? Anonymkode: d93b0...892 Tror du jeg tilfeldigvis gikk ut med hunden når hun har løpetid for å "finne en hannhund"? Anonymkode: 1aa68...7e2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #8 Skrevet 27. oktober 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan greier ville dyr å formere seg da mener du? Anonymkode: d93b0...892 Lurer jeg på også på, så lurer på hvordan du informerer din hund om hvordan den skal "pule"? Anonymkode: 1aa68...7e2
Leo Skrevet 27. oktober 2017 #9 Skrevet 27. oktober 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du jeg tilfeldigvis gikk ut med hunden når hun har løpetid for å "finne en hannhund"? Anonymkode: 1aa68...7e2 Måten du skrev det på kunne tyde på det. Jeg ville i hvert fall ha beskrevet en planlagt parring på en helt annen måte. Og at hannhunder som ikke har gjort det før ikke vet akkurat hvordan dette skal foregå er helt normalt. De må gjerne gå sammen med tispa noen dager og prøve flere ganger før de får det til. Det kan også hende at tispa ikke er helt klar og da blir det gjerne heller ingen parring. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå