AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #1 Skrevet 27. oktober 2017 Jeg ha et spm. Jeg har farget håret mitt selv. Fra mørk blond til brun, eller hasselnøttfarget med rødskjær. Så farget jeg feil. Jeg har lyst og brunt om hverandre, og det er ikke fikk fint. Jeg kan ikke fRge det igjen for da blir det jo fremdeles forskjeller. Er det noe dere kan få gjort? Jeg er frustrert. Anonymkode: 31edc...0a0
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #2 Skrevet 27. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ha et spm. Jeg har farget håret mitt selv. Fra mørk blond til brun, eller hasselnøttfarget med rødskjær. Så farget jeg feil. Jeg har lyst og brunt om hverandre, og det er ikke fikk fint. Jeg kan ikke fRge det igjen for da blir det jo fremdeles forskjeller. Er det noe dere kan få gjort? Jeg er frustrert. Anonymkode: 31edc...0a0 Jeg har farget d en gang før, fra blond til brunt og da gikk det fint. Nå har håret mitt vokst ut igjen og jeg hadde min helt normal og naturlige farge før jeg farget håret mitt brunt. Var en dame som sa at hvis man farget håret ofte så vil ikke fargen sitte i håret og den vil heller ikke trekke inn, men det kan jo ikke stemme med meg da dette er første gangen jeg farger håret fra naturlig til farget. Mange år siden farget sist. Anonymkode: 31edc...0a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå