Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

hahah NEI! menn bryr seg ganske lite. derfor du ser mest kvinner i hylekor når noe klages over og ikke menn

Anonymkode: d046b...b82

Du har misforstått noe vesentlig. Hyling på KG er ikke det samme som 2000 års historie med kvinneundertrykking fra menn.

Skrevet
13 hours ago, Jolene said:

Hva er problemet? Hvorfor skal du bestemme over han?

Han kan jo bestemme selv, men kan jo være ok med er litt bedre beslutningsgrunnlag. 

Noen trenger jo noen øyeåpnere, hadde selv satt pris på om jeg hadde noen klesblundere eller blindsoner..eller samboer hatet noen av mine accessories. 

Min samboer hadde også er grusomt smykke, droppet det en stund etter at jeg gjorde ham obs på at det var det ikke noen som gikk med lenger. Først da la han merke til at kompiser o.a. ikke lenger brukte sine liknende smykker.

Om typen din begynte å gå med collegegenser oppi jeansen, som hadde oppbrettee og smalt mintgrønn belte, hadde du sagt noe da?

Anonymkode: 8a29f...6fb

Skrevet
5 hours ago, yeans said:

Det er en ting jeg aldri har skjønt. Hva tror de mennene at de signaliserer med å gå med tykke sølv og gull lenker rundt hals og arm? Det er jo overhode ikke noe fint. 

De tror de signaliserer at de har penger. Og de som gjør det, gjør det fordi de har mindreverdighetskomplekser og ikke er sosialt smart nok til å vise sine alfaegenskaper på andre måter..

Anonymkode: 8a29f...6fb

Skrevet

Hvis typen din tropper opp i mum-jeans synes jeg du skal få lov til å si fra!

Anonymkode: f88bb...b25

Gjest Coolaid
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min kjære har begynt å gå med smykke. Før så har han hatt en slik en lenke i sølv, som man typisk får i konfirmasjonen. Ikke noe jeg er fan av, men har ikke sagt noe. Den var i det minste enkel og grei.

Nå har han tatt frem et annet smykke, et anheng. I GULL. Lenken er litt tykk og anhenget er en figur av noe (skal ikke nevne hva, har ikke så stor betydning) og er ganske stor. Den er så forferdelig harry og jeg tenker bare "Nyrik russer" eller Pimp når jeg ser han. Går han med en t-skjorte som er "trang" i halsen, henger enten smykke utenpå og er synlig, eller under og man ser en klump under plagget.

Smykket har han fått av en slektning, og er nok en hel del sentimentalverdi, men det er så stygt :( Jeg har jo også en hel del slike ting, men de ligger i skuffen fordi selv om de betyr masse for meg, så hadde det ikke sett ut i måneskinn.

Jeg har holdt kjeft i 3 dager, men jeg klarer snart ikke mer. Kan jeg si til han at det ser fælt ut?

Anonymkode: 64451...235

Hadde du bare visst hva vi menn tenker om alt det merkelig rare dere jenter og kvinner tar på dere......  Typen din har nok både smilt og lurt på mange av dine påfunn. Han kommer selvfølgelig aldri til å innrømme det- Poenget er at han faktisk ikke bryr seg, fordi det er ikke så viktig. Kanskje du burde gjøre det samme.

Skrevet

Jeg hadde sagt fra på en hyggelig, litt morsom måte :) Har alltid gjort det med kjærester og har fått tilbake med samme mynt.

Syns selvfølgelig ikke at det er kjempegøy å høre at han syns jeg var finere før jeg satte opp håret, etter å ha brukt to timer på å ordne det :fnise: Men tenker at hvis kjæresten min først sier i fra, så er det sannsynligvis jeg som har bommet helt! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...