Gå til innhold

Topper og bluser i lin, silke og andre naturmaterialer. Hvor kjøper dere dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Jeg ønsker tips om nettbutikker der jeg kan kjøpe bluser og andre topper/ overdeler i lin, silke og andre naturmaterialer.

Anonymkode: 9369b...5e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ebay og Etsy. Det er mange i Baltikum, Polen, Bulgaria osv. som måltilpasser og syr det du vil ha hvis du søker litt på Etsy. Amerikanske Ebay har også en hel del både pent brukt og nytt. Styr for all del unna alt som er sydd i Kina. Jeg har ikke bestilt derfra selv, men når jeg leser kundekritikkene så er det nok svært få av dem som syr i de stoffene de oppgir og at det slett ikke er lin, silke etc. du får men ett eller annet syntetisk blandingsmateriale. Derimot har jeg fått sydd både klær og sengetøy i Øst-Europa og det er nydelig både i stoff og utførelse. 

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Leo skrev:

Ebay og Etsy. Det er mange i Baltikum, Polen, Bulgaria osv. som måltilpasser og syr det du vil ha hvis du søker litt på Etsy. Amerikanske Ebay har også en hel del både pent brukt og nytt. Styr for all del unna alt som er sydd i Kina. Jeg har ikke bestilt derfra selv, men når jeg leser kundekritikkene så er det nok svært få av dem som syr i de stoffene de oppgir og at det slett ikke er lin, silke etc. du får men ett eller annet syntetisk blandingsmateriale. Derimot har jeg fått sydd både klær og sengetøy i Øst-Europa og det er nydelig både i stoff og utførelse. 

Takk for gode råd og tips :blomst:
Jeg ønsker også flere tips, om andre også vil dele.

Anonymkode: 9369b...5e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...