AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #81 Del Skrevet 14. november 2017 Våknet opp til snø og isete i Vestfold i dag (helt nede ved fjorden). Hører bilene skli både opp og ned den slakke bakken her så tydeligvis mange som ikle har skiftet dekk enda Anonymkode: ddf69...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #82 Del Skrevet 14. november 2017 Jeg bor i Hallingdal. Jeg la om for ca en måneds tid siden, når det begynte å bli kuldegrader om natten. Jeg er tjukk og dårlig trent. Brukte en halvannen time på å få jobben gjort. Uff... Anonymkode: 682d1...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 14. november 2017 #83 Del Skrevet 14. november 2017 Kjører med helårsdekk, men har nye piggdekk som skal på til helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 14. november 2017 #84 Del Skrevet 14. november 2017 Og der kom snøen... blir buss til jobb i dag. Så får jeg rote fram piggdekkene i ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #85 Del Skrevet 14. november 2017 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg bor i Hallingdal. Jeg la om for ca en måneds tid siden, når det begynte å bli kuldegrader om natten. Jeg er tjukk og dårlig trent. Brukte en halvannen time på å få jobben gjort. Uff... Anonymkode: 682d1...227 Jeg er tynn og bruker en time, så tror ikke det er så uvanlig lang tid Anonymkode: e5a28...b93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #86 Del Skrevet 14. november 2017 Blir aldri overrasket over alle som brått finner ut at vi har vinter her i Norge, å at den kommer hvert år. Man skal liksom drøye det helt til man er en fare for seg selv og andre. Bytta så fort det var fare for ishinne på veien Anonymkode: 1f028...664 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 14. november 2017 #87 Del Skrevet 14. november 2017 Lær av innlandsfylkene Hedmark og Oppland! Ifølge IF forsikring er de de flinkeste til å legge om tidsnok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H80 Skrevet 18. november 2017 #88 Del Skrevet 18. november 2017 On 11/14/2017 at 8:18 AM, AnonymBruker said: Jeg bor i Hallingdal. Jeg la om for ca en måneds tid siden, når det begynte å bli kuldegrader om natten. Jeg er tjukk og dårlig trent. Brukte en halvannen time på å få jobben gjort. Uff... Anonymkode: 682d1...227 La du nye dekk på felgene (legge om) eller byttet du bare hjul? Det er forskjell på å "legge om" og å bytte til vinterdekk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 18. november 2017 #89 Del Skrevet 18. november 2017 5 timer siden, H80 skrev: La du nye dekk på felgene (legge om) eller byttet du bare hjul? Det er forskjell på å "legge om" og å bytte til vinterdekk. Om leser riktig så ser du hva AB har gjort! Og det pisset ditt kan du bare legge vekk først som sist! Legge om er legge om, ferdig snakka! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H80 Skrevet 11. desember 2017 #90 Del Skrevet 11. desember 2017 Oj, så sint da gitt! :-) Hva mener du det betyr å legge om? Jeg er forsåvidt enig med deg i at å legge om er å legge om, men for meg handler det om å legge dekk på felg. Vår og høst bytter jeg hjul. Jeg har 8 felger til bilen min og behøver ikke å legge om, bortsett fra når dekkene er utslitt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #91 Del Skrevet 11. desember 2017 Jeg skal legge om fra gamle utslitte vinterdekk til nye nå Anonymkode: e5a28...b93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 11. desember 2017 #92 Del Skrevet 11. desember 2017 Selvsagt har jeg fått på piggdekkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå