AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #1 Skrevet 27. oktober 2017 Hva betyr dette for dere i studie- og arbeidssammenheng? Tenker dere at dette vil si fredag, eller kan det like så godt være lørdag eller søndag også? Anonymkode: 343b1...f0f
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #2 Skrevet 27. oktober 2017 Torsdag-Fredag Anonymkode: 565f0...2f7 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #3 Skrevet 27. oktober 2017 Siden en arbeidsuke er fra mandag-fredag i min jobb, er slutten av uken torsdag-fredag. Har man jobber hvor lørdag og søndag også er gyldige arbeidsdager, tenker jeg slutten av uken er torsdag-søndag. Anonymkode: d3e01...b51
Gjest Catalina Culès Skrevet 27. oktober 2017 #4 Skrevet 27. oktober 2017 (endret) Jeg vil si torsdag-fredag. Endret 27. oktober 2017 av Catalina Culès
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #5 Skrevet 27. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Siden en arbeidsuke er fra mandag-fredag i min jobb, er slutten av uken torsdag-fredag. Har man jobber hvor lørdag og søndag også er gyldige arbeidsdager, tenker jeg slutten av uken er torsdag-søndag. Anonymkode: d3e01...b51 Jeg burde nok ikke ha skrevet arbeid i hovedinnlegget når det egentlig bare er snakk om studier. Jeg tenkte i utgangspunktet på fredagen da jeg sa det, men vi får se om helgen aksepteres. Dumme meg som ikke lagde en konkret avtale om tid. Anonymkode: 343b1...f0f
halvehimmelen Skrevet 27. oktober 2017 #6 Skrevet 27. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg burde nok ikke ha skrevet arbeid i hovedinnlegget når det egentlig bare er snakk om studier. Jeg tenkte i utgangspunktet på fredagen da jeg sa det, men vi får se om helgen aksepteres. Dumme meg som ikke lagde en konkret avtale om tid. Anonymkode: 343b1...f0f Uansett sammenheng forventer jeg at noen mener torsdag-fredag hvis de sier slutten av uka, og regner med de sier «over helga» hvis det er snakk om helg.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #8 Skrevet 27. oktober 2017 9 minutter siden, halvehimmelen skrev: Uansett sammenheng forventer jeg at noen mener torsdag-fredag hvis de sier slutten av uka, og regner med de sier «over helga» hvis det er snakk om helg. "Over helga" er da mandag/tirsdag. Det er jo bokstavlig talt over helgen, altså når helgen er over. Det er da en ny uke, og ikke slutten på den uken man er i. Anonymkode: d3e01...b51 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå