Benja_min Skrevet 26. oktober 2017 #1 Skrevet 26. oktober 2017 Skal kjøpe et par louboutin sko til kjæresten i ett års jubileum, og disse skoene er noe hun ønsker seg utrolig mye, men klarer ikke finne ut hvor jeg kan få kjøpt de i Oslo, må nesten få prøvd dem, og vil derfor helst ikke bestille på nett fra utland. Hvis noen vet om noen butikker i Oslo som selger disse skoene, så hadde det vært nydelig, og hvis dere også har noe kunnskap til hva de koster i de forskjellige butikkene. Takk
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #2 Skrevet 28. oktober 2017 Vet man aldri skal bry seg om andres økonomi. Håper jeg er unnskyldt. Men kjøpe stiletter til 6000kr i jubileumsgave. Tror jeg reagerer fordi skoene er helt umulig å gå i, skikkelig vonde dessuten slites stiletter på høye hæler veldig kjapt. Går heller ikke an å fikse såle og hæl slik som vanlige sko. Disse har en brukstid på under et år. Så må de 6000kr kastes. Overhodet ikke verdt prisen. Jeg ville ha kjøpt noe varig til 1års jubilemuet, er jo en merkedag som er hyggelig å ha en varig gave fra. Håper jeg ikke høres douch ut. Håper det er greit å dele erfaring med skoene siden spørsmålet ditt havnet på et diskusjonsforum. Kamikaze som selger CL i Oslo. Anonymkode: 158ff...534
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #3 Skrevet 28. oktober 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet man aldri skal bry seg om andres økonomi. Håper jeg er unnskyldt. Men kjøpe stiletter til 6000kr i jubileumsgave. Tror jeg reagerer fordi skoene er helt umulig å gå i, skikkelig vonde dessuten slites stiletter på høye hæler veldig kjapt. Går heller ikke an å fikse såle og hæl slik som vanlige sko. Disse har en brukstid på under et år. Så må de 6000kr kastes. Overhodet ikke verdt prisen. Jeg ville ha kjøpt noe varig til 1års jubilemuet, er jo en merkedag som er hyggelig å ha en varig gave fra. Håper jeg ikke høres douch ut. Håper det er greit å dele erfaring med skoene siden spørsmålet ditt havnet på et diskusjonsforum. Kamikaze som selger CL i Oslo. Anonymkode: 158ff...534 Selvsagt kan man bytte både gummidingsen under Helene samt såle på CL sko! Hvem i alle dager har fått deg til å tro noe annet? Vibram produserer røde gummisåler man kan sette under den delen av skoen som møter bakken dersom skoen blir slitt, og går man til en dyktig skomaker beholdes både signaturen under skoen samt den sorte kanten nederst på siden. Ellers finnes det mange finurlige løsninger som å male den delen av sålen hvor fargen blir slitt av etter bruk (må da gjøres ofte og er lite poeng siden det ikke gjør noe at skoene ser brukt ut, etter min mening) samt at det går an å dekke en del av undersiden av skoen med tykk plastfilm før bruk (heller ikke noe poeng etter min mening, da skoene blir glattere og når det til slutt går hull på folien så faller lakken av i biter. Men ja, jeg har prøvd begge deler Vibram er veien å gå dersom skoen skal brukes mye og utendørs -Noe man ofte ikke gjør med pensko) Kamikaze har CL, som nevnt. Anonymkode: 9ab17...6df
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #5 Skrevet 28. oktober 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt kan man bytte både gummidingsen under Helene samt såle på CL sko! Hvem i alle dager har fått deg til å tro noe annet? Anonymkode: 9ab17...6df Ja, plastdingsen kan byttes. Men ikke selve hælen. De er ikke verdt så mye penger. 6000 kan jeg godt bruke på lave sko som feks Chelseaboots med tresåle, hvor man kan såle om, bytte hele sålen og også hælen. De har du i en evighet. Anonymkode: 158ff...534
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå