Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg vurderer å kle meg ut som klovnen Pennywise fra IT nå på halloween, men er usikker på om det er innafor da jeg må reise gjennom oslo sentrum for å komme meg til halloweenfesten som jeg skal på.
Klovner har jo også vært veldig sentralt i media både i fjor og litt i år, så hva syns dere? Innafor?

Endret av jkjk95
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er litt usikker... Men mest fordi jeg selv syns klovner er skumle og spesielt Pennywise! Syns IT var forferdelig da sniktittet på deler av den som barn :fnise:

Men jeg vil da tro det går greit. Folk vet jo at det er Halloween tid. Tror også det er bedre å gå som Pennywise enn en vanlig klovn, fordi mange vet hvem han er og ikke forveksler kostymet med killer clowns.

Eventuelt kan du jo komme litt før på festen og heller ordne sminke og parykken der :)

Skrevet

Gjør det! Vær så snill! Det hadde vært utrolig kult! 

Anonymkode: 59696...8e7

Skrevet

Selvsagt er det innafor på Halloween. 

Skrevet

Hvorfor skulle du bry deg hva tabloidavisene skrev om en Hollywoodfilm og en konstruert klovnefrykt?

Selv vurderer jeg forresten å ta med meg en potteplante og kle meg ut som Harvey Weinstein.

Skrevet

Klart det er innafor. Kjør på! Du kan jo kanskje komme litt før og ordne kostyme og sminke på stedet og? Skjønner jo at det er litt kjipt å ta t-banen eller bussen i klovnekostyme, hehe. 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Selvfølgelig er det innafor.

Skrevet

Regner med at det er en maske også til denne og den kunne du ha tatt på deg når du kom dit du skulle.

Anonymkode: 49195...f2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...