AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #1 Skrevet 26. oktober 2017 Andre som har prøvd denne? https://www.vita.no/lash-and-eyebrow Er det jeg som gjør noe feil, eller er den virkelig så ubrukelig? Jeg gjør som det står, bruker tube 1 først, lar virke i 2 min, tørker bort det overflødige, og venter 5 min før jeg påfører tube 2. Og det er da problemene oppstår: bryn/vipper er seige og stive etter gelen fra tube 1, selv om jeg tørker godt (skulle jeg tørket mer hadde jeg seriøst gnidd bort masse hår) at farge-gelen er klin umulig å påføre uten at det blir søl på huden under. Man har null kontroll, og ser jo faen ikke ut etterpå! Noen som har brukt denne med godt resultat? Anonymkode: 89364...854
Barnavregnbuen Skrevet 26. oktober 2017 #2 Skrevet 26. oktober 2017 Jeg pleier å ha vaselin eller noe sånt rundt øyebrynet først, da slipper du at du farger huden mens det står på iallefall Synes det er enklest å ha vaselinen på med en qtips, så du kommer så nært som mulig uten å treffe så mye av håra.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #3 Skrevet 26. oktober 2017 Det er egentlig huden under brynene som er verst. Rundt fikser jeg greit, selv uten vaselin. Jeg har nokså tynt behårede bryn, så alt som havner på huden under brynshårene synes veldig godt. Med denne fargen er det ikke til å unngå å få farge der, slik jeg ser det Ser ut som en 3-åring har gått løs på meg meg brynspenn, liksom, og sånn blir det jo seende ut et par dager. Jeg sliter ikke så ekstremt med dette når jeg har brukt de «gamle» Depend-fargene. Jeg tar forresten gjerne imot tips om gode/bedre perm. make-up, hvis noen har. Anonymkode: 89364...854
MissPierce Skrevet 26. oktober 2017 #4 Skrevet 26. oktober 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er egentlig huden under brynene som er verst. Rundt fikser jeg greit, selv uten vaselin. Jeg har nokså tynt behårede bryn, så alt som havner på huden under brynshårene synes veldig godt. Med denne fargen er det ikke til å unngå å få farge der, slik jeg ser det Ser ut som en 3-åring har gått løs på meg meg brynspenn, liksom, og sånn blir det jo seende ut et par dager. Jeg sliter ikke så ekstremt med dette når jeg har brukt de «gamle» Depend-fargene. Jeg tar forresten gjerne imot tips om gode/bedre perm. make-up, hvis noen har. Anonymkode: 89364...854 Synes Depend sin er elendig. Kolokrem er mye bedre. Pleier forresten å blande sammen Depend sin før jeg bruker den, på samme måte som Kolokrem. Den blir enklere å jobbe med da, men syns den gir dårlig farge, og den holder ikke mer enn noen dager. Kolokrem holder i hvertfall i 14 dager.
Motebamsen Skrevet 27. oktober 2017 #5 Skrevet 27. oktober 2017 Har prøvd Depend sin en gang, og den var virkelig elendig. Jeg har farget bryn og vipper selv i en årrekke og den er desidert den dårligste jeg har prøvd. Kolokrem er bedre med RefectoCil er aller aller best. Skulle gjerne ha funnet noe mer naturlig, har bestillt noe nå så er spent på å prøve det Uansett ReflectoCil er det ingen som er i nærheten av når det gjelder kvalitet og resultat.
Motebamsen Skrevet 27. oktober 2017 #6 Skrevet 27. oktober 2017 8 hours ago, MissPierce said: Synes Depend sin er elendig. Kolokrem er mye bedre. Pleier forresten å blande sammen Depend sin før jeg bruker den, på samme måte som Kolokrem. Den blir enklere å jobbe med da, men syns den gir dårlig farge, og den holder ikke mer enn noen dager. Kolokrem holder i hvertfall i 14 dager. ReflectoCil varer i 4-6 uker, så anbefales
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #7 Skrevet 27. oktober 2017 Takk for svar! Hvor får man kjøpt ReflectoCil? Anonymkode: 89364...854
Perelandra Skrevet 27. oktober 2017 #8 Skrevet 27. oktober 2017 Jeg har prøvde nylig den du skriver om TS, og var ikke fornøyd. Etter å ha knotet med den to-tre ganger, gikk den i søpla. Jeg har brukt bryn- og vippefarge fra Depend mange ganger før, men den har sett annerledes ut. Enten har de endret innholdet i pakken, eller så kjøpte jeg feil type sist. Tidligere hadde Depend en krem som skulle blandes med dråper. Det var lettvint og greit, og ble lite søl som kunne misfarge huden. Ellers er jeg enig med @Motebamsen om at fargene fra Refectocil funker bra. De finnes også i flere fargevarianter enn dem du kjøper i parfymerier eller enkelte klesbutikker. Hvor lenge fargen varer er individuelt. Jeg er så lys, at det tar ikke mange dager før mine egne helt lyse hår blir synlige blant de fargede. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Hvor får man kjøpt ReflectoCil? Anonymkode: 89364...854 Blivakker.no har den i alle fall, men jeg tror flere andre nettbutikker også har den. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #9 Skrevet 27. oktober 2017 6 timer siden, Perelandra skrev: Jeg har prøvde nylig den du skriver om TS, og var ikke fornøyd. Etter å ha knotet med den to-tre ganger, gikk den i søpla. Jeg har brukt bryn- og vippefarge fra Depend mange ganger før, men den har sett annerledes ut. Enten har de endret innholdet i pakken, eller så kjøpte jeg feil type sist. Tidligere hadde Depend en krem som skulle blandes med dråper. Det var lettvint og greit, og ble lite søl som kunne misfarge huden. Ellers er jeg enig med @Motebamsen om at fargene fra Refectocil funker bra. De finnes også i flere fargevarianter enn dem du kjøper i parfymerier eller enkelte klesbutikker. Hvor lenge fargen varer er individuelt. Jeg er så lys, at det tar ikke mange dager før mine egne helt lyse hår blir synlige blant de fargede. Blivakker.no har den i alle fall, men jeg tror flere andre nettbutikker også har den. Jeg har også brukt de andre fra depend tidligere, og de har vært helt ok. I hvert fall den hvor man blander to komponenter. Takk for svar, jeg skal definitivt teste ut Reflectocil! Anonymkode: 89364...854
MissPierce Skrevet 27. oktober 2017 #10 Skrevet 27. oktober 2017 6 timer siden, Motebamsen skrev: ReflectoCil varer i 4-6 uker, så anbefales Har ikke testet den, men det skal jeg gjøre neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå