AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #1 Skrevet 26. oktober 2017 Hei. På skiftet mitt har vi to skiftledere. Jeg jobber på et lager da. Vi har en skifleder som er ganske frekk og respektløs, mens han andre er ok. Så tingen her er at jeg vil ikke snakke med han ene, jeg vil ikke at han skal snakke til meg, fordi jeg skjønner ikke hva han sier og misforstår alltid det han sier. Og jeg gidder ikke tåle han så mye. Jeg er redd for at situasjonen eskalerer. Så jeg lurer på om det går an å be om at vi ikke snakker sammen. Jeg vil heller ikke lage noe trøbbel for han med å ta det opp med avdelingsleder osv. Hvordan går jeg frem noe tips? Jeg har snakket med ham flere ganger om den måten han oppfører seg på, men tror ikke det forandrer noe. Anonymkode: ae48c...08e
Høna79 Skrevet 27. oktober 2017 #2 Skrevet 27. oktober 2017 Høres lite sannsynlig ut at du kan be han om å snakke til deg uten at det eskalerer, her får du ikke begge deler. Enten må du ta dette opp med avdelingsleder, eller tåle skiftlederen og dobbeltsjekke at du forstår hva han sier til deg.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #3 Skrevet 28. oktober 2017 15 timer siden, Høna79 skrev: Høres lite sannsynlig ut at du kan be han om å snakke til deg uten at det eskalerer, her får du ikke begge deler. Enten må du ta dette opp med avdelingsleder, eller tåle skiftlederen og dobbeltsjekke at du forstår hva han sier til deg. Høres fint ut å dobbeltsjekke, men hvis man begynner å gjøre dette i praksis med en leder som allerede har kort lunte, er nok veien kort før man blir stemplet som en vanskelig arb.taker med spesielle behov, noe som kan gjøre arbeidsklimaet enda vanskeligere for arbeidstaker. Anonymkode: d2b23...8a2
Skap-plass Skrevet 28. oktober 2017 #4 Skrevet 28. oktober 2017 Ta en liten pause og gjør noe annet en stund hvis han ene blir frekk og uhyggelig. Pass på å alltid ha noe annet å gjøre et annet sted slik at du har en unnskyldning. Det har hjulpet meg de gangene min øverste leder gikk over styr. Kvinnelige ledere kan være noe ordentlig herk. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå