AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #1 Skrevet 26. oktober 2017 Jeg skal slette apper, bilder og diverse fra mobilen min nå, for jeg skal straks ta i bruk en ny og selge den nåværende. Men det er en bildemappe jeg ikke får vekk. Får verken slettet et og et bilde eller hele mappa. Hva gjør jeg? Jeg har tidligere fått til å overføre bilder til og fra mappa/pcen min. Men husker ikke hvordan jeg gjorde det... Jeg bytter fra iphone til samsung. Kan jeg trykke noe så absolutt alt som er mitt slettes, eller må jeg inn på alle de ulike greiene og slette? Hvordan er det med kontaktene mine, er alle automatisk lagret på simkortet, eller kan noen være lagret direkte på mobilen? Om noen dager får jeg nytt simkort også. Men da kan jeg vel bare sørge for at kontaktene er lagret på den nye mobilen, før jeg tar ibruk nytt sim? Anonymkode: 3495a...219
tdm900 Skrevet 27. oktober 2017 #2 Skrevet 27. oktober 2017 Blir ikke alt borte på den om du gjenoppretter den til fabrikkinnstilling? Eller hva det heter
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #3 Skrevet 27. oktober 2017 3 timer siden, tdm900 skrev: Blir ikke alt borte på den om du gjenoppretter den til fabrikkinnstilling? Eller hva det heter Takk for tips! Det er mulig. Tør ikke prøve det før alt jeg vil ha er overført til ny mobil. Hvordan er det med kontaktene mine? Mye virker avansert med iphone. Hos Samsung kan man raskt få alle nr lagret på mobilen, og på simkortet. Mens når jeg sjekket min iphone nå, så kunne jeg overføre alle simkort-kontaktene mine til iphonen, men ikke fra iphone til simkort... Men det må da være mulig på et vis? Anonymkode: 3495a...219
tdm900 Skrevet 27. oktober 2017 #4 Skrevet 27. oktober 2017 Har aldri gått fra iPhone til noe anna, så er litt usikker. Men, det kan være at mobiloperatøren din har en app som går til begge tlfner, Telenor har en slik. Der kan overføre kontakter som en backup, og ta de inn igjen muligens på en ny tlf om når du logger på med samme bruker
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #5 Skrevet 27. oktober 2017 6 minutter siden, tdm900 skrev: Har aldri gått fra iPhone til noe anna, så er litt usikker. Men, det kan være at mobiloperatøren din har en app som går til begge tlfner, Telenor har en slik. Der kan overføre kontakter som en backup, og ta de inn igjen muligens på en ny tlf om når du logger på med samme bruker Takk! Det skal jeg sjekke. Anonymkode: 3495a...219
Sirah Skrevet 27. oktober 2017 #6 Skrevet 27. oktober 2017 På mine iphoner har kontaktene automatisk fulgt med til den nye telefonen gjennom icloud tror jeg. De har iallefall dukket opp
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #7 Skrevet 27. oktober 2017 5 minutter siden, Sirah skrev: På mine iphoner har kontaktene automatisk fulgt med til den nye telefonen gjennom icloud tror jeg. De har iallefall dukket opp Men min nye mobil er Samsung.. Er kontaktene automatisk lagret i icloud? Hva annet er lagret der? Anonymkode: 3495a...219
Sirah Skrevet 27. oktober 2017 #8 Skrevet 27. oktober 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men min nye mobil er Samsung.. Er kontaktene automatisk lagret i icloud? Hva annet er lagret der? Anonymkode: 3495a...219 Det fikk jeg ikke med meg Da vet jeg ikke om de blir med dessverre. Logg deg inn på icloud.com og sjekk kontoen din Hos meg er "alt" lagret der
tdm900 Skrevet 27. oktober 2017 #9 Skrevet 27. oktober 2017 17 minutter siden, Sirah skrev: Det fikk jeg ikke med meg Da vet jeg ikke om de blir med dessverre. Logg deg inn på icloud.com og sjekk kontoen din Hos meg er "alt" lagret der Det fungere mellom iPhoner bare med iCloud
Sirah Skrevet 27. oktober 2017 #10 Skrevet 27. oktober 2017 14 minutter siden, tdm900 skrev: Det fungere mellom iPhoner bare med iCloud Om det er lagret der kan TS hente det ned på PCen sin. Hovedspm i tråden er jo ang en bildemappe hun ikke får inn på pcen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå