Gjest Butterflygirl Skrevet 24. januar 2005 #1 Skrevet 24. januar 2005 Vet noen når salget på mango startet, og evt når det slutter? Var en tur der. Men de fleste "fine"klærne var allerede blitt revet bort.
Pbrina Skrevet 24. januar 2005 #2 Skrevet 24. januar 2005 Salget startet allerede i romjula, da var jeg der.
Champagne Skrevet 24. januar 2005 #3 Skrevet 24. januar 2005 Var innom Mango i vika her om dagen. Det ser ut til at de har tatt alle klærene de noensinne ikke har fått solgt og presset de inn i butikken uten tanke på at folk skal finne frem i kaoset. Sikkert mye fint å finne, men jeg mister helt motet i en slik salgsjungel.
Tusseline Skrevet 24. januar 2005 #4 Skrevet 24. januar 2005 Salget på Mango er virkelig SALG! Det er bra synes jeg, for det er kjibt å komme inn i en butikk der de reklamere for salg og man finner kun et lite, usselt stativ med klær. De hadde veldig mye fint sist gang jeg var innom, men dersom du vil ha noe, grip sjangsen nå.
Arwen Skrevet 24. januar 2005 #5 Skrevet 24. januar 2005 Salget på Mango er virkelig SALG! Det er bra synes jeg' date=' for det er kjibt å komme inn i en butikk der de reklamere for salg og man finner kun et lite, usselt stativ med klær. De hadde veldig mye fint sist gang jeg var innom, men dersom du vil ha noe, grip sjangsen nå.[/quote'] ENIG! Og så er det godt når de fjerner alle salgsvarene og fyller butikken med nyheter også. Mango har salg slik jeg selv ville hatt det i min egen butikk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå