Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan man gi i julegave til ei som har blitt tante for første gang? 😊

Anonymkode: afae5...e3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bilde av ungen? Hvis ikke det passer, så gi noe som passer til en dame på hennes alder. Folk forandrer seg jo ikke selv om de blir tante.

• Liker 1
Skrevet

Hehe, det er sant:-) hun er bare 22, og synes det er såå stas å ha blitt tante for første gang:) 

Anonymkode: afae5...e3e

• Liker 2
Skrevet

Hvis dere er foreldre for ungen kan dere f.eks gi et bilde av barnet, men hvis dere ikke er det kommer jeg ikke på noen spesielle gaver som passer. Matchende t-skjorte til henne og ungen? :fnise:

Anonymkode: 37d3f...2ed

Skrevet

Kopp med bilde av. barnet. Med verdens beste tante, som tekst?:)

Skrevet

Jeg er tante og liker å få bilde, kopp med bilde osv. Når barna blir større liker jeg å få tegninger de har laget selv eller andre ting de har laget. På gjesterommet henger et «maleri» en av dem laget første året i barnehagen, fint innrammet.

Anonymkode: 54f5e...22b

Skrevet

Og jeg er tante og vil helst ikke ha kopper, grytekluter eller pute (!) med bilde av tantebarna på. Jeg forguder dem, men den slags "ræl" passer ikke helt inn i mitt hjem. Bilde og kalender er bedre, men ønsker meg ikke det heller. Selv om jeg er veldig glad for å være tante, vil jeg helst få "vanlige" ting i gave. Så vi er jo forskjellige :fnise:

Anonymkode: 483fc...2ef

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...