AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #1 Skrevet 26. oktober 2017 Hva kan man gi i julegave til ei som har blitt tante for første gang? 😊 Anonymkode: afae5...e3e
Belima Skrevet 26. oktober 2017 #2 Skrevet 26. oktober 2017 Bilde av ungen? Hvis ikke det passer, så gi noe som passer til en dame på hennes alder. Folk forandrer seg jo ikke selv om de blir tante. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #3 Skrevet 26. oktober 2017 Hehe, det er sant:-) hun er bare 22, og synes det er såå stas å ha blitt tante for første gang:) Anonymkode: afae5...e3e 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #4 Skrevet 27. oktober 2017 Hvis dere er foreldre for ungen kan dere f.eks gi et bilde av barnet, men hvis dere ikke er det kommer jeg ikke på noen spesielle gaver som passer. Matchende t-skjorte til henne og ungen? Anonymkode: 37d3f...2ed
Krummelure Skrevet 30. oktober 2017 #5 Skrevet 30. oktober 2017 Kopp med bilde av. barnet. Med verdens beste tante, som tekst?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #6 Skrevet 30. oktober 2017 Jeg er tante og liker å få bilde, kopp med bilde osv. Når barna blir større liker jeg å få tegninger de har laget selv eller andre ting de har laget. På gjesterommet henger et «maleri» en av dem laget første året i barnehagen, fint innrammet. Anonymkode: 54f5e...22b
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #7 Skrevet 5. november 2017 Og jeg er tante og vil helst ikke ha kopper, grytekluter eller pute (!) med bilde av tantebarna på. Jeg forguder dem, men den slags "ræl" passer ikke helt inn i mitt hjem. Bilde og kalender er bedre, men ønsker meg ikke det heller. Selv om jeg er veldig glad for å være tante, vil jeg helst få "vanlige" ting i gave. Så vi er jo forskjellige Anonymkode: 483fc...2ef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå