AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #1 Skrevet 26. oktober 2017 Hei! Driver butikk og fører regnskapet mitt selv. Hittil har jeg ført alle dagsoppgjørene som ett og ett bilag (ett for 01.sept, ett for 02.sept, ett for 03.sept osv). Kassen har en egen rapport som heter regnskap, som jeg kan skrive ut for en måned om gangen. Den oppsummerer alle salgene for hele mnd, kontantbeholdning, avstemming av bankterminal osv. Så i stedet for å føre 30 bilag for en hel måned, så kan jeg få all informasjon ført på ett samlet månedsbilag. Men jeg lurer på om det er lov? Sånn regnskapsmessig? Skjønner jo at jeg må oppbevare alle Z-rapportene i tillegg, men de kan jeg jo ha sortert i en årsperm, med f.eks. ett skilleark for hver mnd. Og så bruker jeg månedsrapporten som bilag. Noen som kjenner til reglene for dette? :-) Anonymkode: 3ee7a...c12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå