AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #1 Skrevet 26. oktober 2017 Hei, vet ikke hva jeg gjør galt men jeg prøver å oppgradere Spotify til Premium og når jeg prøver å betale med paypal så går det ikke... Noen som vet hva jeg gjør galt? Anonymkode: 9c59f...953
BeautyBox Skrevet 26. oktober 2017 #2 Skrevet 26. oktober 2017 Helt garantert, det har noe med bankkortet du har lagt inn der å gjøre. Enten er det et utløpt bankkort, eller så har du lagt inn et annet enn det du bruker.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #3 Skrevet 26. oktober 2017 3 minutter siden, BeautyBox skrev: Helt garantert, det har noe med bankkortet du har lagt inn der å gjøre. Enten er det et utløpt bankkort, eller så har du lagt inn et annet enn det du bruker. Paypal funker fint når jeg betaler på ebay og andre steder, betalte med paypal for 2 minutter siden og ingen problem. Nå har jeg prøv å oppgradere spotify i to dager og det går ikke. Paypal har jeg aldri problemer med utenom, og jeg betaler med paypal nesten hver dag. Anonymkode: 9c59f...953
BeautyBox Skrevet 26. oktober 2017 #4 Skrevet 26. oktober 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Paypal funker fint når jeg betaler på ebay og andre steder, betalte med paypal for 2 minutter siden og ingen problem. Nå har jeg prøv å oppgradere spotify i to dager og det går ikke. Paypal har jeg aldri problemer med utenom, og jeg betaler med paypal nesten hver dag. Anonymkode: 9c59f...953 Hmm, da tror jeg du må kontakte de og høre.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #5 Skrevet 26. oktober 2017 ja, har sendt de mail for jeg synes det er merkelig og når jeg søker rundt på nett så ser det jo ikke akkurat ut som om jeg er alene om problemet heller...Anonymkode: 9c59f...953
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå