hilli Skrevet 24. januar 2005 #1 Skrevet 24. januar 2005 Vi skal totalrehabilitere badet, og i den forbindelse har vi tenkt å dekke gulv og vegger med mosaikkfliser. Er det noen som har erfaring med dette? Holder de seg bra?
Gjest annema Skrevet 24. januar 2005 #2 Skrevet 24. januar 2005 Vi skal totalrehabilitere badet' date=' og i den forbindelse har vi tenkt å dekke gulv og vegger med mosaikkfliser. Er det noen som har erfaring med dette? Holder de seg bra?[/quote'] Som alt annet så kommer det an på grunnarbeidet + kvaliteten på flisene. Men du...mosaikkfliser har vært en motegreie i flere år nå....og "farsotten" er sikkert snart over. Totalrehabilitering av bad er en så omfattende og kostbar jobb at det lureste man kan gjøre er å velge noe tidløst i en stil man alltid har likt. Så kan man heller bytte på håndklær og annet tilbehør i takt med endring av smak og mote.
hilli Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2005 De eneste flisene jeg alltid har likt er faktisk mosaikkfliser :-) . Jeg fikk faktisk sjokk over hvor mange stygge fliser som finnes der ute, aller verst er de dekorerte.
Gjest annema Skrevet 24. januar 2005 #4 Skrevet 24. januar 2005 De eneste flisene jeg alltid har likt er faktisk mosaikkfliser :-) . Jeg fikk faktisk sjokk over hvor mange stygge fliser som finnes der ute' date=' aller verst er de dekorerte.[/quote'] Oki...go for it. Med godt grunnarbeid og god kvalitet på flisene vil det som sagt bli bra. I mitt barndomshjem hadde vi mosaikkfliser og de holdt seg like fine fra de ble lagt til de ble støpt over etter nesten 20 år.
hilli Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2005 Takk :-) 20 år er nok mer enn nok...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå