AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #1 Skrevet 26. oktober 2017 Hei Jeg er en likbleik person som aldri blir brun. Eller, jeg kan bli det, men det krever soldager som norge ikke har.... så, er selvbruning verdt det? Vil det vaskes av etter få vask? Bruker dere det på kroppen og ansiktet. Eller bare kroppen? Anonymkode: 06abb...f6b
Blod Skrevet 26. oktober 2017 #2 Skrevet 26. oktober 2017 Selvbruningskremer brukes hovedsaklig kun på kroppen, men det finnes kremer som er beregnet for ansiktet.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #3 Skrevet 26. oktober 2017 Jeg bruker dove sin lotion med selvbruning, og blander den 50/50 med fuktighetskrem. Dette bruker jeg omtrent annenhver uke. Som naturlig blåblek er dette nok til at jeg får en viss gylden glød, uten at jeg egentlig blir brun. Jeg blir liksom blek uten å være blå, hvis du skjønner hva jeg mener. Ansiktet lar jeg være, for det utsettes naturlig for så mye sol at jeg ikke har samme blåhet der. Jeg satser heller på en sminkestil der jeg ser ut som om jeg har vært aktiv utendørs, med enkel sminke, rene linjer og friske kinn. Anonymkode: 8864f...6bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå