Gå til innhold

Ble livet ditt som du ønsket som liten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble det?

Anonymkode: 486cc...ba6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det gjorde ikke det. Jeg er den fødte pessimist, men jeg hadde ikke fantasi til å forestille meg hvor jævlig ting kunne bli. 

Anonymkode: f276a...5ac

• Liker 7
Skrevet

Nei jeg ble ikke tryllekunstner, hehe. Godt va det i grunn:) Ja livet ble bedre ettervært. Jeg husker jeg lå om kvelden å fantaserte over mitt drømmeliv. Loven om tiltrekning ( den funker den). Mange av tingene jeg fantaserte om skjedde, og skjer enda:) 

• Liker 1
Skrevet

Åh har blitt mye bedre enn jeg noen gang kunne tro. Selv om jeg aldri ble dyrlege. Min store sorg som liten var at vi ikke kunne ha dyr fordi jeg var allergisk, men som voksen har jeg vokst av meg plagene og nyter livet med labber i alle kroker.

• Liker 1
Skrevet

Faktisk ganske likt. Skulle gjerne ha bittelitt mer penger, men jeg har drømmejobben og drømmemannen og drømmebostedet, så ja. Det kom ikke av seg selv, riktignok. Det krever fortsatt sitt, men det kom.  

Skrevet
Akkurat nå, palamina skrev:

Åh har blitt mye bedre enn jeg noen gang kunne tro. Selv om jeg aldri ble dyrlege. Min store sorg som liten var at vi ikke kunne ha dyr fordi jeg var allergisk, men som voksen har jeg vokst av meg plagene og nyter livet med labber i alle kroker.

Sååå tragisk tenkte jeg da jeg leste at du var allergisk, men så bra du vokste det i fra deg. Jeg er hundegærn til tusen, og er sååå gla jeg aldri har hatt noen form for dyreallergi. Hundepoter er så vakre, og lukter så godt:)  Hvor mange labber har du ?

• Liker 1
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble det?

Ikke helt 100%

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Ønsket alltid å bli indianer og bo ute i skogen. Det ble ikke slik ;) 

Skrevet
1 minutt siden, Nadiahagen skrev:

Sååå tragisk tenkte jeg da jeg leste at du var allergisk, men så bra du vokste det i fra deg. Jeg er hundegærn til tusen, og er sååå gla jeg aldri har hatt noen form for dyreallergi. Hundepoter er så vakre, og lukter så godt:)  Hvor mange labber har du ?

Hehe ja det var helt krise, ikke alle som skjønner hvor nitrist det er for en dyreelsker å leve uten dyr. :) Jeg har fire store labber, fire mellomstore og fire små, pluss noen hover. ;)

• Liker 1
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble det?

Nei, men jeg har nok mange år til på å få det til.

Skrevet

Yrkesmessig så ble det slik ja. I tillegg har jeg gått den litt tradisjonelle veien mtp samboerskap -> anskaffelse av hund -> leilighet -> bryllup -> hus, og nå ønske om barn... Var jo litt slik jeg hadde sett det for meg. 

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Nei. Det gikk riktige veien før det brått snudde og gikk nedenom og rakt til h...

Skrevet

Jeg hadde vel ingen klare forestillinger om hvordan livet mitt skulle bli, da jeg var liten. Det viktigste da, var drømmen om å kunne bestemme selv.

Sånn ble det ikke. Heller.

Skrevet
Akkurat nå, palamina skrev:

Hehe ja det var helt krise, ikke alle som skjønner hvor nitrist det er for en dyreelsker å leve uten dyr. :) Jeg har fire store labber, fire mellomstore og fire små, pluss noen hover. ;)

Såååå koselig:). Jeg skjønner 100%. 

Skrevet

Nei, på ingen måte. Skulle vel heller ønske at jeg hadde denne kunnskapen som jeg har i dag, den gang. Da hadde det nok blitt slik jeg en gang drømte om. Men det er jo gjennom livet man formes og spesielt det uforutsette som skjer som gir de sterke dosene med læring. 

Men alt i alt, jeg er fornøyd likevel. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ble det?

Overhodet ikke!

• Liker 1
Skrevet
15 minutes ago, T-Rex said:

Jeg hadde vel ingen klare forestillinger om hvordan livet mitt skulle bli, da jeg var liten. Det viktigste da, var drømmen om å kunne bestemme selv.

Sånn ble det ikke. Heller.

Men det må sies at jeg ikke vil klage over det livet jeg har hatt, om jeg dør i dag. Jeg har fått mye bra også.

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke om jeg hadde noe klart bilde av hvordan jeg ønsket at ting skulle bli. Eller kanskje jeg drømte om at jeg skulle reise mer og ha mer frihet, men slik ble det ikke. Reise kan jeg gjøre masse av, men jeg så vel mer for meg at jeg skulle reise rundt med ryggsekken på ryggen og bare leve livet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg byttet fremtidsdrømmer like ofte som jeg skiftet sokker, så kan ikke huske nøyaktig hva jeg så for meg. De mer seriøse tankene om jobb, forhold, barn etc. kom først da dette begynte å bli aktuelt. Ingenting har blitt som jeg planla i starten av 20-årene, men jeg har et ganske ålreit liv likevel :)

• Liker 2
Gjest -Willow
Skrevet

Jeg ville ut og se verden! Det har jeg i stor grad hatt muligheten til. Selv om det er mye igjen å se! Jeg ble ingen popstjerne, men det er kanskje like greit. Jeg studerer fortsatt, men det er innenfor det jeg trodde jeg skulle studere like før tenårene traff. 

Jeg er ganske fornøyd med det jeg selv har fått til hittil. Likevel, livet kaster mye dritt mot en til tider. Familien min har krympet betraktelig de siste årene så altfor tidlig. Det var jo ikke sånn det skulle være nå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...