AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #1 Skrevet 26. oktober 2017 Kom ut på norsk TV på mandag. Noen som ser på? Hva synes dere? Jeg synes serie er bra med mye spenning. Lurer veldig på hvordan det skal gå og hva Negan vil gjøre framover. Anonymkode: cf03a...dbe
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #2 Skrevet 26. oktober 2017 Det er på tide de tar Negan, og slutten på mandagens episode var overraskende. Lurer på hvordan den ender. Anonymkode: bcccb...e40 1
Gjest Daryl Dixon Skrevet 26. oktober 2017 #3 Skrevet 26. oktober 2017 Hvis de følger tegneserien vet jeg hva som skjer. Men jeg synes det begynner å bli langtekkelig og kjedelig. Action synes jeg det mangler ofte, og blir irritert når de kaster bort en eller flere episoder på kjedelig piss.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #4 Skrevet 26. oktober 2017 1 time siden, Daryl Dixon skrev: Hvis de følger tegneserien vet jeg hva som skjer. Men jeg synes det begynner å bli langtekkelig og kjedelig. Action synes jeg det mangler ofte, og blir irritert når de kaster bort en eller flere episoder på kjedelig piss. Hadde de fulgt tegneserien ville Andrea vært i live og sammen MEd rick Anonymkode: ff8a9...b21
Gjest Caroline91 Skrevet 27. oktober 2017 #5 Skrevet 27. oktober 2017 Hvorfor kunne de ikke bare skyte Negan i denne episoden? De hadde jo mulighet...?
Gjest Alexis Skrevet 28. oktober 2017 #6 Skrevet 28. oktober 2017 Veldig irriterende at de må ha lange taler i stedet for å bare skyte Negan når de hadde sjansen Blir nesten unødvendig med slike scener fordi vi allerede vet at Negan ikke blir borte med det første...
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #7 Skrevet 28. oktober 2017 Synes også det er veldig mye rart, selv om jeg er fan og ikke kommer til å svikte serien. Men å ha en tale der de snakker om at kun EN trenger å dø, og det er Negan. Så dreper de en bråte andre, men IKKE Negan? Selv om de fikk ham og hans viktigste hjelpere servert på et brett.... En annen ting som jeg følte var merkelig, var at de sløste veldig med kulene, som var mangelvare før. Plaffet i vei, mot bygninger og konstruksjoner.... Har de råd til det nå da?? Anonymkode: dcd8e...b33 5
Gjest Alexis Skrevet 28. oktober 2017 #8 Skrevet 28. oktober 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: En annen ting som jeg følte var merkelig, var at de sløste veldig med kulene, som var mangelvare før. Plaffet i vei, mot bygninger og konstruksjoner.... Har de råd til det nå da?? Anonymkode: dcd8e...b33 Akkurat det tenkte jeg og! Greit nok at Negan er den største trusselen nå og at de virkelig skulle gå inn med alt de hadde. Men likevel... Om de hadde blitt kvitt Negan og gjengen, er jo fortsatt Jadis og resten av fylling folket en trussel. Liker ikke helt alt fokuset på hvor farlige andre mennesker er. Walkers blir jo omtrent bare brukt som våpen mot andre nå.
Fireflies Skrevet 15. november 2017 #9 Skrevet 15. november 2017 Alt jeg så langt tenker om denne sesongen er hvor utrolig kjedelig den er... 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #10 Skrevet 15. november 2017 Serien har tapt seg. Såvidt jeg orker å følge med. De første sesongene var magiske 😍 Anonymkode: 39511...8e8
Fireflies Skrevet 15. november 2017 #11 Skrevet 15. november 2017 Nå skal det sies at jeg først nå starter på episode 3, så håper det tar seg opp snart altså. Savner de første to sesongene <3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #12 Skrevet 15. november 2017 Har sett se fire første og jeg synes de.melker dette slaget noe vanvittig uten å klare å ha noen oppbygning mot en spenningstopp. De kjører flashbacks og haler ut scener så jeg blir oppgitt. Der jeg før satt og benket meg når episode begynte har jeg nå på opptak for å se den når jeg gidder. For det er stort sett noe bedre å se på mandagene. Nyheter eller noe. Følger med uansett fordi det er ikke første dølle periode. For meg er sesong to den verste. Utrolig at det ikke ble kansellert med det fine gårdslivet. Håper de kan gjøre seg ferdig med Negan og utforske litt igjen, få se mer av hvordan USA ser ut to-tre år etter apokalypsen. Anonymkode: 1d21e...f5b 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #13 Skrevet 15. november 2017 Hvor kan jeg få se sesong 8? Anonymkode: 302a4...1b6
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #14 Skrevet 15. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor kan jeg få se sesong 8? Anonymkode: 302a4...1b6 FOX Norge viser dem hver mandag. Og pleier å kjøre endel repriser, tipper de kjører repriser av første halvdel av sesong åtte etter jul, like før andre halvdel. Anonymkode: 1d21e...f5b
Amber Skrevet 16. november 2017 #15 Skrevet 16. november 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Har sett se fire første og jeg synes de.melker dette slaget noe vanvittig uten å klare å ha noen oppbygning mot en spenningstopp. De kjører flashbacks og haler ut scener så jeg blir oppgitt. Der jeg før satt og benket meg når episode begynte har jeg nå på opptak for å se den når jeg gidder. For det er stort sett noe bedre å se på mandagene. Nyheter eller noe. Følger med uansett fordi det er ikke første dølle periode. For meg er sesong to den verste. Utrolig at det ikke ble kansellert med det fine gårdslivet. Håper de kan gjøre seg ferdig med Negan og utforske litt igjen, få se mer av hvordan USA ser ut to-tre år etter apokalypsen. Anonymkode: 1d21e...f5b Må si meg enig; etter ukens episode mista jeg faktisk interessen; og det er første gang det har skjedd med WD for min del. Klarte bare såvidt å engasjere meg på slutten der da tigeren kom inn i bildet igjen... (prøver å ikke spoile...) Det er rett og slett for mye slakting for tida.. Blir interessant hvordan utfallet blir nå og hvordan serien har tenkt å gå videre når slaget mot Negan er over... håper virkelig de henter seg inn.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #16 Skrevet 17. november 2017 Synes at den nyeste episoden (Some Guy) var den beste så langt i sesongen. Den var mer kompakt og ikke så utflytende i alle retninger. Gøy å se Carol i aksjon igjen. Håper de finner sporet snart..... Jeg håper også, som noen over skriver, at de drar ut og utforsker mer. Ogh er KJEMPEglad for at vi ikke har sett mer til søppelfyllingfolket i denne sesongen. Anonymkode: dcd8e...b33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå