Gå til innhold

Mann i forhold er fremdeles veldig keen på å møtes. Hvor normalt at det bare er vennskapelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en x kollega som kunne vært faren min. Jeg er i midten av 20 årene. Han er i forhold med dame og barn. Om han er gift vet jeg ikke, men tror ikke det. Vi gikk veldig godt overens på jobben og brukte nsturligvis mye tid sammen. På et julebord prøvde han seg meg, spurte om jeg ville bli med på hotell en gang. Han er jtad en oppegående mann med utdannelse og tjener bra. Jeg er selvfølgelig ikke tiltrukket i det heletatt og ser på han som en bekjent. 

Jeg sluttet i jobben for flere mnd siden , men har nylig fått melding. Han spør om vi skal treffes snart. 

Hva er dette? Altså, hvorfor er noen intressert i treffe noen slik som en ikke har så mye til felles med? Uten baktanker? 

Anonymkode: bdb4a...a71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sier seg selv ay han er ute etter et nyp når man leser hva du har skrevet. Er ikke akkurat som om han har lagt skjul på det heller. 

Anonymkode: 2eb1a...bed

• Liker 5
Skrevet

Send screenshot med meldingene han har sendt deg, videre til kona/samboeren/moren til hans barn. Så får han ta konsekvensene av det han driver med, som den "gode" familiefaren han er. Ekkelt type.

Anonymkode: fceba...476

• Liker 4
Skrevet

Ute etter en ulovlig flørt og potensielt(hovedsaklig) ligg. 

Enig i at du bør sende screenshot til kona. 

Anonymkode: da29b...284

Skrevet

Nei, hva kan han være ute etter.... :klo:

:Knegg:

Anonymkode: 0a781...b2e

• Liker 1
Skrevet

Motbydelig fyr. Støtter vanligvis ikke drama, men ville vurdert å tipse kona i dette tilfellet.

Anonymkode: f7a0f...d23

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke hvem kona er. Så det orker jeg ikke :)

Anonymkode: bdb4a...a71

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...