Gå til innhold

blemme i munnen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sitter nå med en sinnsyk svie/brennende følelse i bak i ganen. Det er noe som alltid er der, som jeg kjenner når jeg er borti med tungen, men det blir 1000x verre når jeg spiser. Når jeg lyser med lommelykt, ser jeg at hele ganen, pluss bak i svelget(der mandlene ligger) er veeldig rød. Og på høyre side i ganen er det en liten hvit bulk, noe jeg mistenker kanskje er en blemme? 

Fikk dette etter halsbetennelsen jeg hadde i et par dager. Har vært sånn i to dager nå. Fikk dette etter jeg hadde hatt halsbetennelse tidligere også. Så har en teori om at det kanskje er en type virus? Men ikke vet jeg.

Anonymkode: f8104...cc5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres ut som munnskold. Det er utrolig vondt og kan komme av forskjellige ting. Jeg får det grunnet tannkrem med såpe. Bytt til såpefritt tannkrem som zendium, så blir det bedre. Når det kommer til selve munnskoldet er det best å la det være. Jeg hadde en gang et som var så vondt at jeg måtte ty til noe fra apoteket. Det var en rød pakke med noe sterke saker du skulle ha på en q-tips. Noe svovel opplegg som rett og slett svidde den av. Hjalp veldig.

Skrevet

Det er en afte. Kjøp Oralmedic på apoteket, det svir i noen sekunder men så er problemet borte. 

Anonymkode: 191f4...1ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...