Gå til innhold

Dere menn som er kjempe interessert i ei dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere menn opplevd at dere er kjempe interessert i ei dame dere synes er digg, men starter sjeldent samtale med henne av forskjellige grunner? Hvorfor? 

Anonymkode: e42b4...964

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del, dårlig selvfølelse, dårlig selvtillit, tidligere avvisinger... 

Anonymkode: be2bc...ca9

• Liker 2
Gjest Axl Rose
Skrevet

Nei. Starter alltid samtale med de. Av og til ender det bra, av og til dårlig. Hun har type eller takker nei til sex.

Skrevet
Akkurat nå, Bootyhunter skrev:

Nei. Starter alltid samtale med de. Av og til ender det bra, av og til dårlig. Hun har type eller takker nei til sex.

Jevnlig eller med mellomrom mellom samtalene? 

Skrevet

Er poenget her å analysere seg frem til at en fyr som ikke tar mye kontakt likevel er kjempeinteressert? 

• Liker 5
Gjest Axl Rose
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jevnlig eller med mellomrom mellom samtalene? 

Varierer

Skrevet
Akkurat nå, bortebra skrev:

Er poenget her å analysere seg frem til at en fyr som ikke tar mye kontakt likevel er kjempeinteressert? 

Njæææ

Skrevet
6 minutes ago, Bootyhunter said:

Du? Kjempeinteressert i noen som helst? 

:alice:

Anonymkode: 64286...b30

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du? Kjempeinteressert i noen som helst? 

:alice:

Ja tenk at jeg også kan bli kjempeinteressert i noen, men prøver så godt jeg kan å holde meg unna forhold. 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Har dere menn opplevd at dere er kjempe interessert i ei dame dere synes er digg, men starter sjeldent samtale med henne av forskjellige grunner? Hvorfor? Om 

Hvis jeg ikke har snakket særlig med henne før, så gjør jeg nok ikke det, på grunn av frykt. Om jeg har snakket med henne før så går det trolig greit, men da er jeg ikke i stand til å se/forstå om hun er interessert eller ikke, eller å vise selv at jeg er interessert. Enten det, ellers så er det bare ingen som er interessert, og det er jo heller ikke usannsynlig.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dere menn opplevd at dere er kjempe interessert i ei dame dere synes er digg, men starter sjeldent samtale med henne av forskjellige grunner? Hvorfor? 

Fordi de fleste jeg er kjempeinteressert i er ikke noen jeg kjenner godt nok fra før. Siden jeg har en liten omgangskrets kan jeg ikke naturlig komme til å starte en samtale med noen jeg er interessert i, det må tilfeldigheter til. Jeg har en i øyet nå f.eks. men har ikke sjangs til å starte noen samtalr henne bare fordi jrg ser henne. 

Anonymkode: 7a56d...631

• Liker 1
Skrevet
47 minutes ago, AnonymBruker said:

Fordi de fleste jeg er kjempeinteressert i er ikke noen jeg kjenner godt nok fra før. Siden jeg har en liten omgangskrets kan jeg ikke naturlig komme til å starte en samtale med noen jeg er interessert i, det må tilfeldigheter til. Jeg har en i øyet nå f.eks. men har ikke sjangs til å starte noen samtalr henne bare fordi jrg ser henne. 

Da smiler du litt ekstra og sier hei! før du går videre dersom det ikke faller seg naturlig å prate mer. Neste gang spør du bare hvordan det går. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja for å spille hard to get og ikke virke innpåslitsom. Er jo allmenn kjent at et lite snev av hint fra innpåslitenhet fra menn gjør at kvinner mister interessen. Har srlv ødelagt flere ganger for meg selv der hvor damer har gått fra kjempeinteresert til lunken pga jeg var overivrig

Anonymkode: feef2...746

Skrevet
5 minutter siden, yeans skrev:

Da smiler du litt ekstra og sier hei! før du går videre dersom det ikke faller seg naturlig å prate mer. Neste gang spør du bare hvordan det går. 

Spørre hvordan det går bare fordi jeg har sagt hei en gang? I mine øyne virker ikke dette spesielt normalt.

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Spørre hvordan det går bare fordi jeg har sagt hei en gang? I mine øyne virker ikke dette spesielt normalt.

Dette er en vanlig og helt normal inngangsfrase. Du har tross alt sett henne, og ut fra det du skriver, over tid også. 

Skrevet
12 minutes ago, AnonymBruker said:

Ja for å spille hard to get og ikke virke innpåslitsom. Er jo allmenn kjent at et lite snev av hint fra innpåslitenhet fra menn gjør at kvinner mister interessen. Har srlv ødelagt flere ganger for meg selv der hvor damer har gått fra kjempeinteresert til lunken pga jeg var overivrig

Anonymkode: feef2...746

Kodeordet her er HVA sa og gjorde du før hun trakk seg unna?

Gjest DuVetHvem
Skrevet (endret)

Ska mye til at jeg blir kjempe interessert lenger, de fleste er ikke så interessante. Derfor prater jeg ikke så mye med kvinnfolk lenger. 

Endret av DuVetHvem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...