AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #1 Skrevet 26. oktober 2017 Har dere menn opplevd at dere er kjempe interessert i ei dame dere synes er digg, men starter sjeldent samtale med henne av forskjellige grunner? Hvorfor? Anonymkode: e42b4...964
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #2 Skrevet 26. oktober 2017 For min del, dårlig selvfølelse, dårlig selvtillit, tidligere avvisinger... Anonymkode: be2bc...ca9 2
Gjest Axl Rose Skrevet 26. oktober 2017 #3 Skrevet 26. oktober 2017 Nei. Starter alltid samtale med de. Av og til ender det bra, av og til dårlig. Hun har type eller takker nei til sex.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #4 Skrevet 26. oktober 2017 Akkurat nå, Bootyhunter skrev: Nei. Starter alltid samtale med de. Av og til ender det bra, av og til dårlig. Hun har type eller takker nei til sex. Jevnlig eller med mellomrom mellom samtalene? Anonymkode: e42b4...964
bortebra Skrevet 26. oktober 2017 #5 Skrevet 26. oktober 2017 Er poenget her å analysere seg frem til at en fyr som ikke tar mye kontakt likevel er kjempeinteressert? 5
Gjest Axl Rose Skrevet 26. oktober 2017 #6 Skrevet 26. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jevnlig eller med mellomrom mellom samtalene? Anonymkode: e42b4...964 Varierer
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #7 Skrevet 26. oktober 2017 Akkurat nå, bortebra skrev: Er poenget her å analysere seg frem til at en fyr som ikke tar mye kontakt likevel er kjempeinteressert? Njæææ Anonymkode: e42b4...964
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #8 Skrevet 26. oktober 2017 6 minutes ago, Bootyhunter said: Nei. Starter alltid samtale med de. Av og til ender det bra, av og til dårlig. Hun har type eller takker nei til sex. Du? Kjempeinteressert i noen som helst? Anonymkode: 64286...b30 1
Gjest Axl Rose Skrevet 26. oktober 2017 #9 Skrevet 26. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du? Kjempeinteressert i noen som helst? Anonymkode: 64286...b30 Ja tenk at jeg også kan bli kjempeinteressert i noen, men prøver så godt jeg kan å holde meg unna forhold.
Miklo Velka Skrevet 26. oktober 2017 #10 Skrevet 26. oktober 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Har dere menn opplevd at dere er kjempe interessert i ei dame dere synes er digg, men starter sjeldent samtale med henne av forskjellige grunner? Hvorfor? Om Hvis jeg ikke har snakket særlig med henne før, så gjør jeg nok ikke det, på grunn av frykt. Om jeg har snakket med henne før så går det trolig greit, men da er jeg ikke i stand til å se/forstå om hun er interessert eller ikke, eller å vise selv at jeg er interessert. Enten det, ellers så er det bare ingen som er interessert, og det er jo heller ikke usannsynlig. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #11 Skrevet 26. oktober 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har dere menn opplevd at dere er kjempe interessert i ei dame dere synes er digg, men starter sjeldent samtale med henne av forskjellige grunner? Hvorfor? Anonymkode: e42b4...964 Fordi de fleste jeg er kjempeinteressert i er ikke noen jeg kjenner godt nok fra før. Siden jeg har en liten omgangskrets kan jeg ikke naturlig komme til å starte en samtale med noen jeg er interessert i, det må tilfeldigheter til. Jeg har en i øyet nå f.eks. men har ikke sjangs til å starte noen samtalr henne bare fordi jrg ser henne. Anonymkode: 7a56d...631 1
Gjest yeans Skrevet 26. oktober 2017 #12 Skrevet 26. oktober 2017 47 minutes ago, AnonymBruker said: Fordi de fleste jeg er kjempeinteressert i er ikke noen jeg kjenner godt nok fra før. Siden jeg har en liten omgangskrets kan jeg ikke naturlig komme til å starte en samtale med noen jeg er interessert i, det må tilfeldigheter til. Jeg har en i øyet nå f.eks. men har ikke sjangs til å starte noen samtalr henne bare fordi jrg ser henne. Anonymkode: 7a56d...631 Da smiler du litt ekstra og sier hei! før du går videre dersom det ikke faller seg naturlig å prate mer. Neste gang spør du bare hvordan det går.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #13 Skrevet 26. oktober 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har dere menn opplevd at dere er kjempe interessert i ei dame dere synes er digg, men starter sjeldent samtale med henne av forskjellige grunner? Hvorfor? Anonymkode: e42b4...964 Ja for å spille hard to get og ikke virke innpåslitsom. Er jo allmenn kjent at et lite snev av hint fra innpåslitenhet fra menn gjør at kvinner mister interessen. Har srlv ødelagt flere ganger for meg selv der hvor damer har gått fra kjempeinteresert til lunken pga jeg var overivrig Anonymkode: feef2...746
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #14 Skrevet 26. oktober 2017 5 minutter siden, yeans skrev: Da smiler du litt ekstra og sier hei! før du går videre dersom det ikke faller seg naturlig å prate mer. Neste gang spør du bare hvordan det går. Spørre hvordan det går bare fordi jeg har sagt hei en gang? I mine øyne virker ikke dette spesielt normalt. Anonymkode: 7a56d...631
Gjest yeans Skrevet 26. oktober 2017 #15 Skrevet 26. oktober 2017 Just now, AnonymBruker said: Spørre hvordan det går bare fordi jeg har sagt hei en gang? I mine øyne virker ikke dette spesielt normalt. Anonymkode: 7a56d...631 Dette er en vanlig og helt normal inngangsfrase. Du har tross alt sett henne, og ut fra det du skriver, over tid også.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #16 Skrevet 26. oktober 2017 12 minutes ago, AnonymBruker said: Ja for å spille hard to get og ikke virke innpåslitsom. Er jo allmenn kjent at et lite snev av hint fra innpåslitenhet fra menn gjør at kvinner mister interessen. Har srlv ødelagt flere ganger for meg selv der hvor damer har gått fra kjempeinteresert til lunken pga jeg var overivrig Anonymkode: feef2...746 Kodeordet her er HVA sa og gjorde du før hun trakk seg unna? Anonymkode: 64286...b30
Gjest DuVetHvem Skrevet 27. oktober 2017 #17 Skrevet 27. oktober 2017 (endret) Ska mye til at jeg blir kjempe interessert lenger, de fleste er ikke så interessante. Derfor prater jeg ikke så mye med kvinnfolk lenger. Endret 27. oktober 2017 av DuVetHvem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå