Gå til innhold

Liker dere eldre eller yngre kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om en mann er 26, foretrekker han ei kvinne på 27-30 år eller kvinne på 22-25år?

Hva fortrekker dere? si gjerne hva dere er :)

Anonymkode: 849fe...f06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si alder og kjønn*

Anonymkode: 849fe...f06

Gjest Axl Rose
Skrevet

27 år, ja takk til både eldre og yngre. 

Skrevet

Ei eldre dame på 29.

HAHAHAHAA!!

Anonymkode: 9746d...050

• Liker 3
Skrevet

Er ikke en 26-åring relativt jevngammel med både de på 22 og 30...?

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Er 27-30 eldre kvinner !?! :sjokkert::sjokkert:

Jeg er gammel :grine:

Endret av Catalina Culès
Skrevet

Da samboeren min var 26 foretrakk han ei på 43... Meg.🤣

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, asterix skrev:

Fornuftig kar.  Ingenting er som comboen yngre menn/godt voksen kvinne.    MINST  15 år eldre

Anonymkode: 2da92...4fa

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, asterix skrev:

🙌🏻🙌🏻 Er dere sammen nå?:)

Anonymkode: bf3ec...c54

Skrevet

Nå ser jeg ikke så mye på en som er 26 og en som er 30. Ser mer forskjell på en som er 26 og en som er 40, men tenker ikke så mye på det lengre. Når det kommer til kun sex så vil jeg foretrukket en eldre kvinne som visste hva hun ville ha, kontra en umoden jente

Skrevet

Er i samme alder og ville i utgangspunktet foretrukket en yngre, men min uoppnåelige drømmedame er 2 år eldre. 

Anonymkode: cb978...196

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er i samme alder og ville i utgangspunktet foretrukket en yngre, men min uoppnåelige drømmedame er 2 år eldre. 

Hvorfor er hun uoppnåelig?

Anonymkode: 52617...3da

Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ei eldre dame på 29.

HAHAHAHAA!!

Anonymkode: 9746d...050

De på 50 og over er vel zombier eller noe annet fælt.

Endret av Arabella
  • Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er hun uoppnåelig?

Anonymkode: 52617...3da

Fordi jeg ikke vet hvordan jeg skal ta kontakt med henne. Vi har aldri snakket sammen men sett hvernadre mange ganger, hvor jeæg følte det var en slags forståelse av at vi begge var interessert, men det er lenge siden og har ikkr sett henne på nesten et halvt år nå.

Skrevet

Aldersforskjell kan være hot, rent seksuelt. Begge veier.

Når det gjelder romantiske forhold tenker jeg nedover i alder. Rett og slett fordi jeg klarer ikke sammenligne mitt eget liv med de som er oppi 30-åra; det er så forskjellig fra mitt ståsted. Så helst jenter i 20-åra, for min del.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

🙌🏻🙌🏻 Er dere sammen nå?:)

Anonymkode: bf3ec...c54

Ja, har vært sammen i over 5 1/2 år nå. Han var 25 og jeg 42 da vi traff hverandre.

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg ikke vet hvordan jeg skal ta kontakt med henne. Vi har aldri snakket sammen men sett hvernadre mange ganger, hvor jeæg følte det var en slags forståelse av at vi begge var interessert, men det er lenge siden og har ikkr sett henne på nesten et halvt år nå.

Nå spør jeg fordi jeg er nysgjerrig, men du skriver at du ikke har snakket med henne. Hvordan vet du da at hun er drømmedama? Er du ikke redd for at du har laget deg et bilde som ikke stemmer overens med virkeligheten? 

Anonymkode: 8414f...98b

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå spør jeg fordi jeg er nysgjerrig, men du skriver at du ikke har snakket med henne. Hvordan vet du da at hun er drømmedama? Er du ikke redd for at du har laget deg et bilde som ikke stemmer overens med virkeligheten? 

Jeg studerte med henne, men aldri nær nok til å snakke med bare henne, men hun skilte seg litt ut kan man si på akkurat samme måte som meg og nå i ettertid hvor jeg har søkt henne opp og funnet ut av hvilke verdier hun har og interesser, og personligheten dom jeg fikk veldig god innblikk i selv om jeg aldri snakket med henne direkte, gjør at jeg er blitt helt overbevist om at hun er drømmedama. Vi fikk blikkontakt noen ganger og det var definitivt  noe der.

Jeg er veldig splittet i om jrg bør prøve å ta kontakt og hvordan jeg skal gjøre det. Antagelig blir det bare noe pinlige greier som skremmer henne, samtidig vet jeg ikke om jeg noen gang blir lykkelig om jeg hvert fall i det minste prøver, selv om det helt sikkert er for sent. 

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg studerte med henne, men aldri nær nok til å snakke med bare henne, men hun skilte seg litt ut kan man si på akkurat samme måte som meg og nå i ettertid hvor jeg har søkt henne opp og funnet ut av hvilke verdier hun har og interesser, og personligheten dom jeg fikk veldig god innblikk i selv om jeg aldri snakket med henne direkte, gjør at jeg er blitt helt overbevist om at hun er drømmedama. Vi fikk blikkontakt noen ganger og det var definitivt  noe der.

Jeg er veldig splittet i om jrg bør prøve å ta kontakt og hvordan jeg skal gjøre det. Antagelig blir det bare noe pinlige greier som skremmer henne, samtidig vet jeg ikke om jeg noen gang blir lykkelig om jeg hvert fall i det minste prøver, selv om det helt sikkert er for sent. 

Ok, men jeg tenker at du bør prøve :)

Da vet du i hvert fall at du har prøvd og slipper å leve i uvisshet og tanken på hva som kunne blitt. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, men jeg tenker at du bør prøve :)

Da vet du i hvert fall at du har prøvd og slipper å leve i uvisshet og tanken på hva som kunne blitt. 

Det frister helt klart. Hadde klart å glemme henne halvveis inntil jeg nylig så henne på et kjøpesenter. Vi fikk blikkontakt igjen og siden hsr jeg hatt henne i hodet hver dag. Har bare instagram og pinteresten hennes og ingen av de kanlene er vrl særlig egnet å ta kontakt på. Og hva i all verden skulle jeg skrive i så fall?:klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...