Gå til innhold

graviditet og ny jobb....det evige temaet..SUKK

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEI :P

nå har det seg sånn at midt oppi all prøvinga med å bli gravid så har jeg fått tilbud om en fulltidsjobb jeg svært gjerne vil ha ( har deltidsjobb nå men vil jo gjerne ha fulltidsjobb da + at jeg har studier ved siden av )

jeg har nå takket ja til fulltidsjobben, men er i et lite dillemma med meg selv angående om jeg (vi ) bør utsette prøvinga en stund i tilfelle jeg skulle bli gravid rett etter jeg tiltrer i ny jobb? det vil kanskje være dumt å bli det , kanskje bli sykmeldt og , når dtte er en jobb jeg har sikla etter lenge ? grrr dette ble utrolig rotete ,men dere som har erfaring med graviditet og jobb hva mener dere????????????????

takknemlig for svar - kanskje jeg klarer å tenke litt mer saklig på det når jeg får synspunkter fra andre :-?

egentlig bør jeg vel bare ta det som det kommer....... :-?

sola :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er midt oppi det der jeg...

Fikk meg ny jobb her i sommer, og vips var jeg gravid... Skal ikke begynne før 19.august, men jeg lurer fælt på hvordan arb.giver vil ta dette. Det var jo ikke planlagt, så sånn sett er min situasjon forskjellig fra mange andres dilemmaer.

Håper de tar det fint.

Jeg synes du skal kjøre på med prøvinga jeg sola, og ta ting som de kommer!! :blunke:

Lykke til, både med jobb og babylaging!!

Skrevet

jeg er ikke ennå gravid, men prøver jo. samtidig prøver jeg å få en annen jobb og skal på et jobb-intervju på onsdag (samme firma, annen avdeling). Tar ting som de kommer og regner med at dersom jeg skulle bli gravid i nærmeste framtid, kan jeg jo likevel jobbe en 8 mnd (hvis jeg er heldig).

Hva arb.giver sier om dette vet jeg ikke (samme arb. giver som nå), men jeg kan ikke bare gå å vente "i tilfelle jeg blir gravid". Skjer det så skjer det. Jeg håper på BÅDE ny jobb OG graviditet!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...