AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #1 Skrevet 26. oktober 2017 Jeg er veldig (veldig veldig veldig veldig) kald av meg og sliter veldig på vinteren. Allerede nå bruker jeg superundertøy, tykk genser og ullkåpe og blir kald med en gang jeg ikke er i bevegelse. Jeg har varm boblejakke for de kaldeste dagene, men egentlig mistrives jeg skikkelig i boblejakke. Jeg er veldig glad i å kle meg fint og bruker alltid kjoler og skjørt, synes det blir veldig rart med boblejakke til da. Jeg tenkte jeg skulle prøve å finne meg en skikkelig varm kåpe til vinteren i år. Vet noen om det finnes boble(jakke)kåper, men som ser ut som vanlig kåpe utenpå? Altså at man ikke har det typiske boblejakkestoffet eller mønsteret utenpå jakken, men heller at det ser ut som en vanlig ullkåpe, men den er boble inni på en måte? Sikkert en elendig forklaring. Har allerede en sånn tynn underboblejakke som jeg bruker under kåpen om vinteren, men trenger noe varmere enn det. Eventuelt tips til en skikkelig god og varm feminin vinterkåpe/-jakke. Tusen takk på forhånd. Anonymkode: e08d0...2f0
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #2 Skrevet 26. oktober 2017 Hva med en saueskinnskåpe? De blir du garantert ikke kald i, og de kan være ganske fine Jeg er også kronisk kald, men i saueskinnskåpen min så har jeg det veldig godt! Sjekk på UFF hvis du har muligheten til det, der finnes det mange brukte til rundt 1000-lappen. Anonymkode: 0eee5...752
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #3 Skrevet 26. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva med en saueskinnskåpe? De blir du garantert ikke kald i, og de kan være ganske fine Jeg er også kronisk kald, men i saueskinnskåpen min så har jeg det veldig godt! Sjekk på UFF hvis du har muligheten til det, der finnes det mange brukte til rundt 1000-lappen. Anonymkode: 0eee5...752 Tusen takk for tips, det skal jeg helt klart søke litt opp på ^^ Anonymkode: e08d0...2f0
T-Rex Skrevet 26. oktober 2017 #4 Skrevet 26. oktober 2017 Selskinnskåpe er en vinner varmemessig. Men den er veldig tung, og du risikerer å bli myrdet på åpen gate, om du bruker den. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå