AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #1 Skrevet 26. oktober 2017 Og sa han var ganske lei av tinder og hot or not fordi det ble ikke noe greie på det uansett. Han fant meg på facebook, snapchat og instagram isteden. Hva mener han med det? Hva høres det ut som han er ute etter? Anonymkode: 45db4...896
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #2 Skrevet 26. oktober 2017 Ikke godt å si. Jeg for min del kan bare svare for meg selv - jeg slettet tinder og liknende apper fordi jeg ble DRIT LEI mas fra diverse gutter jeg ikke hadde noe ønske om å møte. Orket bare ikke mer, og har det bedre uten. Det betyr ikke at jeg ikke er ute etter noe, det betyr bare at jeg ikke orker maset som følger med tinder. Anonymkode: dd8aa...0e2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #3 Skrevet 26. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke godt å si. Jeg for min del kan bare svare for meg selv - jeg slettet tinder og liknende apper fordi jeg ble DRIT LEI mas fra diverse gutter jeg ikke hadde noe ønske om å møte. Orket bare ikke mer, og har det bedre uten. Det betyr ikke at jeg ikke er ute etter noe, det betyr bare at jeg ikke orker maset som følger med tinder. Anonymkode: dd8aa...0e2 Samme her. Lei av kåte mannfolk Anonymkode: de13c...dfd
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #4 Skrevet 26. oktober 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og sa han var ganske lei av tinder og hot or not fordi det ble ikke noe greie på det uansett. Han fant meg på facebook, snapchat og instagram isteden. Hva mener han med det? Hva høres det ut som han er ute etter? Anonymkode: 45db4...896 Høres ut som han slettet bare tinder. Anonymkode: 669dc...e54 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #5 Skrevet 26. oktober 2017 Jeg og omtrent alle mine venner har tider bare for gøy og underholdning. Tror ikke du skal vie den appen veldig mye oppmerksomhet. Anonymkode: ebdff...553
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå