AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #1 Skrevet 26. oktober 2017 Jeg kjenner jeg blir bare mer og mer skeptisk til å date menn nå for tiden. Og spesielt når det viser seg at de har profil på alskens dating apper...? De fleste appene har jeg ikke hørt om tidligere. Men så er jeg ikke aktiv på slike sider selv. Men hvordan holder dere oversikt? Hvordan vet dere at han dere dater ikke er aktiv på nettsider dere selv ikke er på? Jeg har tidligere opplevd løgn og utroskap, da eksen fant seg nye flørter omtrent på alle chattesteder. Happn og messenger og gud vet hva. Jeg har ikke lyst til å lage meg profiler på alle de stedene for å kontrollere en mulig date. Hvordan klarer dere å date med dette hengende over dere, at han eller hun kanskje holder på med opp til 10 andre for alt hva dere vet? Anonymkode: 94bee...efc
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #2 Skrevet 26. oktober 2017 Beklager rotete og evt feilskrivinger. Skriver fort fra mobil. Anonymkode: 94bee...efc
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #3 Skrevet 27. oktober 2017 Har aldri følt det som noe problem. Jeg har selv hatt profil på flere nettsteder, men om jeg møter noen som jeg går videre med så sletter jeg jo alle brukerne. Og det har den andre parten gjort også så vidt jeg vet. Jeg stoler på det de sier. Uten tillit er ikke et forhold liv laga. Men nå har ingen av dem noen gang gitt meg grunn til å tvile heller. Men så er jeg også tydelig på hva jeg forventer og hva jeg forholder meg til. Om en mann dater flere enn meg om vi går videre etter 1. date så ville jeg droppet han umiddelbart. Har aldri vært borti det. Merker det lett, for de investerer så mye tid på meg at det ville vært praktisk umulig å hold på med flere andre i tillegg. Anonymkode: 36525...3de
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #4 Skrevet 27. oktober 2017 Messenger er ikke en dateapp... Det er der man mottar meldinger fra Facebook. Jeg kan ikke kontrollere hva typen min gjør og ikke. Men jeg stoler på ham og han stoler på meg. Anonymkode: 7d137...b79
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #5 Skrevet 27. oktober 2017 On 10/26/2017 at 4:26 PM, AnonymBruker said: Jeg kjenner jeg blir bare mer og mer skeptisk til å date menn nå for tiden. Og spesielt når det viser seg at de har profil på alskens dating apper...? De fleste appene har jeg ikke hørt om tidligere. Men så er jeg ikke aktiv på slike sider selv. Men hvordan holder dere oversikt? Hvordan vet dere at han dere dater ikke er aktiv på nettsider dere selv ikke er på? Jeg har tidligere opplevd løgn og utroskap, da eksen fant seg nye flørter omtrent på alle chattesteder. Happn og messenger og gud vet hva. Jeg har ikke lyst til å lage meg profiler på alle de stedene for å kontrollere en mulig date. Hvordan klarer dere å date med dette hengende over dere, at han eller hun kanskje holder på med opp til 10 andre for alt hva dere vet? Anonymkode: 94bee...efc Jeg er mann og har opplevd et utroskap så fælt at du ville ikke trodd det - det gjør meg uansett ikke mistroisk ovenfor en ny partner - heller tvert i mot. Ja - jeg er redd for å bli sveket slik igjen -det vil være ødeleggende, men sjansen for at jeg skal treffe en så hjerteløs person i mitt liv igjen er heller liten. Jeg har brukt en hel drøss av disse appene samtidig, rett og slett fordi jeg er kresen, bor ikke veldig sentralt, og fordi at selv om jeg har et bra utseende, så betyr det ikke at jeg blir overrent, heller tvert i mot. Husk at det er 10 ganger flere menn enn kvinner på samtlige også. Er fra null til 3 interessante samtaler i måneden - som leder til 1-2 dates. Forsøker også å unngå å havne i samtaler med flere samtidig. Etter første-andre date, så kutter jeg eventuelle andre samtaler og logger av appene. Ikke alle er slik, men om du vil ha en ærlig mann, så let etter en ærlig mann. Tør å stille tøffe spørsmål og se hvor åpen han er. Tørr å teste ham litt også - det er fullstendig akseptabelt. Tørr å hold igjen sex noen dater - så se hvordan han reagerer - men vær tydelig på det fra starten av at du er restriktiv på det (uansett om det er sant eller ikke - uansett om du har lyst eller ikke). For mange av oss har disse appene gjort at vi faktisk har muligheten til å finne flere kompatible partnere enn før, og mer presist og effektivt. Med jobb, barn på deltid, hobbyer, små lokalsamfunn etc. er det ikke bare bare å treffe nye personer på "gamlemåten". Det er svært sjelden det skjer, rett og slett, og ofte er det ikke enkelt å vite/finne ut om en person er singel heller. Bylivet er helt uaktuellt, av flere grunner, men hovedsakelig er det ren overfladisk bingo. Voksne mennesker vet som regel hva de vil ha - og å "intervjue" 40 småfulle kvinner på pyen på bakgrunn av kun utseende for å finne den ene du kanskje liker er ikke akkurat ideell framgangsmåte. Jeg er glad for at appene er der - det gir meg spenning og håp i hverdagen. Jeg er åpen om det og forklarer ofte hvordan jeg ser på det. Har ikke noe problem med å overbevise noen om min seriøsitet heller. 15 hours ago, AnonymBruker said: Har aldri følt det som noe problem. Jeg har selv hatt profil på flere nettsteder, men om jeg møter noen som jeg går videre med så sletter jeg jo alle brukerne. Og det har den andre parten gjort også så vidt jeg vet. Jeg stoler på det de sier. Uten tillit er ikke et forhold liv laga. Men nå har ingen av dem noen gang gitt meg grunn til å tvile heller. Men så er jeg også tydelig på hva jeg forventer og hva jeg forholder meg til. Om en mann dater flere enn meg om vi går videre etter 1. date så ville jeg droppet han umiddelbart. Har aldri vært borti det. Merker det lett, for de investerer så mye tid på meg at det ville vært praktisk umulig å hold på med flere andre i tillegg. Anonymkode: 36525...3de Fornuftig innstilling! Anonymkode: 624eb...69e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå