AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #1 Skrevet 26. oktober 2017 Jeg bor i Oslo og siden det er Norges største by ville jeg tro at det er bra utvalg her. Min forrige store forelskelse var derfra. Men de gikk over kort tid etter han flyttet. Jeg dro til Tyrkia og ble svært betatt der, hadde noen felles bekjente og bare fine ord om han. Men siden det er så masse advarsler mot tyrkere gikk jeg heller rundt med tungt hjerte. Vil nevne at det skjedde bare med han. Ingen andre tyrkere har klart å få frem noe i meg. Så jeg går nå her. Venter liksom på at en det kan gå enklere for seg med. Men det er ingen jeg finner attraktiv :/ enten møter jeg menn med tidligere kriminell bakgrunn som har vanket i dårlige miljøer. Enten er det utlendinger (virker aggressive), enten er det akademikere. Jeg har aldri hatt lett for å falle for noen. Og det ser virkelig ikke lovende ut heller :/ og jeg vet at å stresse med kjærligheten funker ikke. "han der skal jeg bli forelsket i". Det funker bare ikke :/ Anonymkode: fb750...7c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå