Gå til innhold

Hvordan fungerer TV2 Sumo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan TV2 Sumo fungerer når det gjelder når programmene legges ut / blir tilgjengelige? Kan jeg f.eks se Farmen, håndballkamper eller Skal Vi Danse samtidig som TV-seerne kan, eller er det noen form for forsinkelse? Jeg har ikke TV-abonnement (kollektiv), men savner å se noen TV-programmer "live", om det gir mening. Tenkte å kanskje kjøpe meg tilgang til den billigste varianten til 129,- i måneden. Savner også å kunne se nyheter. :fnise:

Anonymkode: 7341b...403

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du kan det. Det er bare å trykke på Meny -> Kanaler inne på Tv2 Sumo, så kommer du på det som går direkte på tven. Regner med du har Underholdning abonnementet? Da ligger jo programmer, serier og kanaler fra Tv2 i abonnementet.

UNDERHOLDNING

129
per mnd

Få tilgang til programmer, serier og kanaler fra TV 2. Inkluderer også alt av sport, bortsett fra engelsk fotball.

• Nyheter og Aktualitet
  • Underholdning
  • Sport Premium
  • C More Film

Anonymkode: 7f0a8...cf1

Skrevet
2 minutes ago, AnonymBruker said:

Ja du kan det. Det er bare å trykke på Meny -> Kanaler inne på Tv2 Sumo, så kommer du på det som går direkte på tven. Regner med du har Underholdning abonnementet? Da ligger jo programmer, serier og kanaler fra Tv2 i abonnementet.

UNDERHOLDNING

129
per mnd

Få tilgang til programmer, serier og kanaler fra TV 2. Inkluderer også alt av sport, bortsett fra engelsk fotball.

• Nyheter og Aktualitet
  • Underholdning
  • Sport Premium
  • C More Film

Anonymkode: 7f0a8...cf1

Takkf for svar! Jeg har ikke noe abonnement, ville bare finne ut av hvordan det fungerer før jeg eventuelt går for et abonnement. 

Anonymkode: 7341b...403

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...