AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #1 Skrevet 26. oktober 2017 Noen som vet hvordan TV2 Sumo fungerer når det gjelder når programmene legges ut / blir tilgjengelige? Kan jeg f.eks se Farmen, håndballkamper eller Skal Vi Danse samtidig som TV-seerne kan, eller er det noen form for forsinkelse? Jeg har ikke TV-abonnement (kollektiv), men savner å se noen TV-programmer "live", om det gir mening. Tenkte å kanskje kjøpe meg tilgang til den billigste varianten til 129,- i måneden. Savner også å kunne se nyheter. Anonymkode: 7341b...403
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #2 Skrevet 26. oktober 2017 Ja du kan det. Det er bare å trykke på Meny -> Kanaler inne på Tv2 Sumo, så kommer du på det som går direkte på tven. Regner med du har Underholdning abonnementet? Da ligger jo programmer, serier og kanaler fra Tv2 i abonnementet. UNDERHOLDNING 129 per mnd Få tilgang til programmer, serier og kanaler fra TV 2. Inkluderer også alt av sport, bortsett fra engelsk fotball. ✓Nyheter og Aktualitet ✓Underholdning ✕Sport Premium ✕C More Film Anonymkode: 7f0a8...cf1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #3 Skrevet 26. oktober 2017 2 minutes ago, AnonymBruker said: Ja du kan det. Det er bare å trykke på Meny -> Kanaler inne på Tv2 Sumo, så kommer du på det som går direkte på tven. Regner med du har Underholdning abonnementet? Da ligger jo programmer, serier og kanaler fra Tv2 i abonnementet. UNDERHOLDNING 129 per mnd Få tilgang til programmer, serier og kanaler fra TV 2. Inkluderer også alt av sport, bortsett fra engelsk fotball. ✓Nyheter og Aktualitet ✓Underholdning ✕Sport Premium ✕C More Film Anonymkode: 7f0a8...cf1 Takkf for svar! Jeg har ikke noe abonnement, ville bare finne ut av hvordan det fungerer før jeg eventuelt går for et abonnement. Anonymkode: 7341b...403
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå