AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #1 Skrevet 26. oktober 2017 Eksen min gikk fra meg for snart 2 måneder siden helt ut av det blå. Jeg ble selvfølgelig knust men jobber med å komme meg videre. Saken er at han vil at vi skal være venner og at vi skal kunne snakke sammen, men å være venner funker ikke for meg når jeg enda har følelser og kommer heller aldri til å funke. Jeg vil jo at vi skal være kjærester.. Jeg har sagt klart ifra flere ganger at han ikke skal kontakte meg og han sier han skal respektere det, men han tar fordeom stadig kontakt og ønsker ofte å ringes bare for å snakke. Hva betyr det? Har han så sinnsykt lyst til å være venn med meg at han ikke klarer å la være, eller klarer han ikke gi slipp på meg? Noen erfaringer? Setter utrolig stor pris på svar da jeg snart blir gal av dette.. Anonymkode: b2ba8...b6e
Virrevirrevapp Skrevet 26. oktober 2017 #2 Skrevet 26. oktober 2017 Mulige årsaker: Han vil ha deg som bestevenn Han vil knulle Egoet hans vil sjekke at du fortsatt er forelsket i ham Si til ham at det er litt tidlig og at dere heller kan ta opp igjen kontakt når ting roer seg. Du trenger tid til å sørge og å venne deg til at forholdet er over. 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #3 Skrevet 26. oktober 2017 Når han ikke respekterer at du ikke ønsker kontakt så må du selv kutte han ut. Blokker han og slett. Skift til hemmelig nummer eventuelt. Gå videre du nå Anonymkode: 3e90e...b42 4
caskerette Skrevet 26. oktober 2017 #4 Skrevet 26. oktober 2017 Han vil ha i pose og sekk. Beholde det fine som var med deg, uten å slippe stresset med forhold, og å kunne ha seg med andre damer samtidig. 5
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #5 Skrevet 26. oktober 2017 Eneste alternativet du har er... Han vil "putt inn hva enn du vil her, bare det er noe negativt"... Hilsen Kvinneguiden.no Anonymkode: 94e03...e87 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #6 Skrevet 26. oktober 2017 Eller han bare liker deg som venn, og har ikke sosiale antenner nok til å la deg være i fred i denne fasen. Sett grenser selv. Anonymkode: 8d23f...bf0 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 26. oktober 2017 #7 Skrevet 26. oktober 2017 Hva med å rett å slett ignorere, ham.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #8 Skrevet 26. oktober 2017 Så ingen tror at det er fordi han kan begynne å angre uten at han er helt klar over det? Jeg har satt grensene mange ganger men han holder de ikke.. han er ikke dum så skjønner ikke Anonymkode: b2ba8...b6e 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #9 Skrevet 26. oktober 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eneste alternativet du har er... Han vil "putt inn hva enn du vil her, bare det er noe negativt"... Hilsen Kvinneguiden.no Anonymkode: 94e03...e87 Hva mener du? Anonymkode: b2ba8...b6e
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #10 Skrevet 26. oktober 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så ingen tror at det er fordi han kan begynne å angre uten at han er helt klar over det? Jeg har satt grensene mange ganger men han holder de ikke.. han er ikke dum så skjønner ikke Anonymkode: b2ba8...b6e Jo, det kan jo være. Er det noe du vil? Vil du ha ham tilbake? Hvis du ønsker grensene et annet sted, og han ikke hjelper deg, må du gå hardere til verks. Blokkere ham på sosiale medier, få nytt telefonnummer osv. Du må ta fra ham mulighetene til å kontakte deg. Anonymkode: 8d23f...bf0 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #11 Skrevet 26. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så ingen tror at det er fordi han kan begynne å angre uten at han er helt klar over det? Jeg har satt grensene mange ganger men han holder de ikke.. han er ikke dum så skjønner ikke Anonymkode: b2ba8...b6e Vet du hva grensesetting er? Når du ikke blir respektert selv etter at du har gitt tydelig beskjed så er det faktisk så enkelt som å blokkere han /skifte til hemmelig nummer, og da har du vist han at du faktisk har ei grense! Ditt problem... Gjør du ikke noe selv så klag ikke på maset hans heller... Anonymkode: 3e90e...b42 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #12 Skrevet 26. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jo, det kan jo være. Er det noe du vil? Vil du ha ham tilbake? Hvis du ønsker grensene et annet sted, og han ikke hjelper deg, må du gå hardere til verks. Blokkere ham på sosiale medier, få nytt telefonnummer osv. Du må ta fra ham mulighetene til å kontakte deg. Anonymkode: 8d23f...bf0 Jeg ønsker ham fremdeles tilbake. Var desperat i begynnelsen og prøvde alt jeg kunne for å få han tilbake, men det nyttet ikke. Da jeg sluttet å mase for et par uker siden og sa at jeg ikke vil at han skal ta kontakt, har han plutselig begynt å kontakte meg.. Anonymkode: b2ba8...b6e
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #13 Skrevet 26. oktober 2017 Han vil jo ikke bare være venner. Det er jo åpenlyst at han er ute etter å få deg tilbake. Hva var grunnene til bruddet? Det er veldig viktig. Anonymkode: 94e03...e87
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #14 Skrevet 26. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet du hva grensesetting er? Når du ikke blir respektert selv etter at du har gitt tydelig beskjed så er det faktisk så enkelt som å blokkere han /skifte til hemmelig nummer, og da har du vist han at du faktisk har ei grense! Ditt problem... Gjør du ikke noe selv så klag ikke på maset hans heller... Anonymkode: 3e90e...b42 Jeg er helt enig med deg, men problemer er at vi eier en leilighet sammen og det er i utgangspunkte jeg som skal kjøpe han ut, men jeg vet enda ikke om jeg klarer å bo der. Så vi har blitt enige om at jeg ska få tid på meg til å tenke og ta kontakt med ham når jeg er sikker. Derfor kan jeg ikke blokkere ham totalt hvis du skjønner, gjør det hele litt mer komplisert Anonymkode: b2ba8...b6e
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #15 Skrevet 26. oktober 2017 51 minutter siden, caskerette skrev: Han vil ha i pose og sekk. Beholde det fine som var med deg, uten å slippe stresset med forhold, og å kunne ha seg med andre damer samtidig. Samtidig bør du vurdere personligheten hans. Kunne f.eks beskrivelsen over her passe hans karakter? Anonymkode: 94e03...e87
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #16 Skrevet 26. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er helt enig med deg, men problemer er at vi eier en leilighet sammen og det er i utgangspunkte jeg som skal kjøpe han ut, men jeg vet enda ikke om jeg klarer å bo der. Så vi har blitt enige om at jeg ska få tid på meg til å tenke og ta kontakt med ham når jeg er sikker. Derfor kan jeg ikke blokkere ham totalt hvis du skjønner, gjør det hele litt mer komplisert Anonymkode: b2ba8...b6e Alternativ 4... Kan det hende at han er såpass over deg at han ikke forstår at du fortsatt har følelser og trenger avstand på grunn av følelsene som ikke blir gjengjeldt? Da ville jeg ha sagt ifra, på en høflig måte men i full klartekst, at jeg fortsatt har følelser og kontaktnivået mater håpet. Anonymkode: 94e03...e87
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #17 Skrevet 26. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han vil jo ikke bare være venner. Det er jo åpenlyst at han er ute etter å få deg tilbake. Hva var grunnene til bruddet? Det er veldig viktig. Anonymkode: 94e03...e87 Grunnen til bruddet var at han plutselig ikke hadde følelser for meg lenger. Vet at det da ser litt mer mørkt ut om han kommer tilbake, men har lest flere tilfeller der det har skjedd at følelser har komt tilbake. Vi hadde vært sammen 3,5 år, ikke møtt noe motstand og alt var perfekt. Alle som kjenner ham sier at det virker som han har en "identitetskrise" fordi han gjør så mye selvmotsigende, feks vi hadde sex noen uker etter bruddet der jeg sa klart ifra at jeg ikke hadde sex bare for sex.. Anonymkode: b2ba8...b6e
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #18 Skrevet 26. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samtidig bør du vurdere personligheten hans. Kunne f.eks beskrivelsen over her passe hans karakter? Anonymkode: 94e03...e87 Den personligheten passer ikke til han nei.. Han er ikke en sånn type person, han er heller ikke type person som bare ligger rundt og er med jenter for å være med jenter. Jeg er hans eneste, og han er min eneste jeg har hatt. Anonymkode: b2ba8...b6e
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #19 Skrevet 26. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alternativ 4... Kan det hende at han er såpass over deg at han ikke forstår at du fortsatt har følelser og trenger avstand på grunn av følelsene som ikke blir gjengjeldt? Da ville jeg ha sagt ifra, på en høflig måte men i full klartekst, at jeg fortsatt har følelser og kontaktnivået mater håpet. Anonymkode: 94e03...e87 Jeg har vært tydelig på at jeg fremdeles har følelser for ham og ikke ønsker kontakt for å komme meg videre. Igår ringte sendte han melding for å spørre om det passet at han ringte meg, men jeg svarte nei og at han fikk sende mld om det var noe. Fikk leit smilefjes tilbake Anonymkode: b2ba8...b6e
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #20 Skrevet 26. oktober 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så ingen tror at det er fordi han kan begynne å angre uten at han er helt klar over det? Jeg har satt grensene mange ganger men han holder de ikke.. han er ikke dum så skjønner ikke Anonymkode: b2ba8...b6e Nei. Da hadde han ikke spurt om å være venner. Han savner deg nok på en eller annen måte, men er fornøyd med friheten sin og har lyst å ta det beste fra deg også. Ikke går med på det der. "Jeg vil være kjæresten din. Ikke vennen din. Jeg er den siste personen som kan være vennen din og det er frekt å be meg om det" Anonymkode: 05a35...811 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå