AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #1 Del Skrevet 26. oktober 2017 Valget stod mellom Gran Canaria og Tenerife, men har nå landet på Tenerife. Dette fordi jeg har forstått at værmessig er det ca likt på sørvestkysten begge steder (i januar) men at Tenerife er frodigere og har mere å by på enn Gran Canaria. Sønnen har vært på Gran Canaria fire ganger allerede og tenker det er greit med nytt reisemål. Derfor Tenerife :-) MEN hvilket hotell er best å bo på for en 9-åring + far? Har tittet på Bahia Principe Tenerife, Hotel Bitacora og Sunwing Fanabe Beach. Alle stedene skal ha oppvarmet basseng, barneklubb og muligheter for all inclusive. Vil gjerne spandere på litt luksus da turen skal være en gave til sønnen min og barnefar. Vil de skal kose seg skikkelig når de er på tur. Har noen vært på en eller flere av disse stedene? Hva anbefaler dere og hva anbefaler dere eventuelt ikke og hvorfor? Tar gjerne også omot tips om andre steder dersom noen ønsker å tipse om dette! Tusen takk for svar :-) Anonymkode: 69f00...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 26. oktober 2017 #2 Del Skrevet 26. oktober 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Valget stod mellom Gran Canaria og Tenerife, men har nå landet på Tenerife. Dette fordi jeg har forstått at værmessig er det ca likt på sørvestkysten begge steder (i januar) men at Tenerife er frodigere og har mere å by på enn Gran Canaria. Sønnen har vært på Gran Canaria fire ganger allerede og tenker det er greit med nytt reisemål. Derfor Tenerife :-) MEN hvilket hotell er best å bo på for en 9-åring + far? Har tittet på Bahia Principe Tenerife, Hotel Bitacora og Sunwing Fanabe Beach. Alle stedene skal ha oppvarmet basseng, barneklubb og muligheter for all inclusive. Vil gjerne spandere på litt luksus da turen skal være en gave til sønnen min og barnefar. Vil de skal kose seg skikkelig når de er på tur. Har noen vært på en eller flere av disse stedene? Hva anbefaler dere og hva anbefaler dere eventuelt ikke og hvorfor? Tar gjerne også omot tips om andre steder dersom noen ønsker å tipse om dette! Tusen takk for svar :-) Anonymkode: 69f00...d4f Kan desverre ikke hjelpe men bare et lite spørsmål. Har dere sjekket med skolen at det er greit, etterhvert er det flere og flere kommuner hvor man har innført en ekstremt restriktiv politikk på å få fri fra skolen. Så jeg ville i høyeste grad sjekket med skolen om dette er greit før dere bestiller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #3 Del Skrevet 26. oktober 2017 9 minutter siden, Kjetil E skrev: Kan desverre ikke hjelpe men bare et lite spørsmål. Har dere sjekket med skolen at det er greit, etterhvert er det flere og flere kommuner hvor man har innført en ekstremt restriktiv politikk på å få fri fra skolen. Så jeg ville i høyeste grad sjekket med skolen om dette er greit før dere bestiller. Jada, har selvsagt tenkt på dette! Sønnen går i 4. klasse og har vært borte fra skolen totalt sett i to dager siden oppstart i 1. klasse. Vi har ikke for (u-)vane å reise av sted på denne måten i skoleåret, men velger å gjøre det nå da jeg tror far og sønn vil ha svært godt av turen. Skal jeg legge turen i skoleferien er det bare å avlyse hele idéen - som alenemor har jeg dessverre ikke råd til det. Har snakket med lærer og avklart at det ikke er nasjonaleprøver eller annet viktig den uken jeg tenker å ta han fri. Fraværet blir ikke godkjent, noe som er forståelig nok. Jeg er lære selv og vil sikre at sønnen når kompetansemålene sine. Han skal få med oppgaver og vil få ekstra opplæring både før, under og etter ferieturen. Nada problemas ;-) Anonymkode: 69f00...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #4 Del Skrevet 26. oktober 2017 Hadde blitt svært glad for nyttige hotelltips i forbindelse med denne reisen. Flott med innspill til HI! Hilsen TS :-) Anonymkode: 69f00...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #5 Del Skrevet 26. oktober 2017 Sunwing pleier å være bra for barn. Elles tror jeg Bahia Principe er bra. Har vært mye på Tenerife, men ikke på disse hotellene. Det er fint på Tenerife, fine strender på Los Cristianos og las Americas. Siam Park badeland er absolutt verdt et besøk. Anonymkode: 6e71d...e4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #6 Del Skrevet 26. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sunwing pleier å være bra for barn. Elles tror jeg Bahia Principe er bra. Har vært mye på Tenerife, men ikke på disse hotellene. Det er fint på Tenerife, fine strender på Los Cristianos og las Americas. Siam Park badeland er absolutt verdt et besøk. Anonymkode: 6e71d...e4b Ja, tenker også Sunwing bør være bra, men Bahia Principe ser nesten bedre ut i.f.t aktiviteter for en 9-åring. Hadde vært kjekt om noen som har vært der også kan uttale seg om dette. Kjempeflott med tips om Siam Park! Skal sørge for å få sendt de dit en tur også :-) Anonymkode: 69f00...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #7 Del Skrevet 27. oktober 2017 Er det ingen som har vært på Bahia Principe Tenerife, Sunwing Fanabe Beach eller Hotel Bitacora og har erfaringer de ønsker å dele? Hilsen TS som blir kjempeglad om flere vil komme med innspill Anonymkode: 69f00...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #8 Del Skrevet 27. oktober 2017 Jeg har vært på Tenerife, i Los Cristianos og kan varmt anbefale stedet. Imidlertid bodde vi i leilighetshotell (Aguamar), så det var basseng og mulighet for frokost, men ikke bamseklubb, og aktiviteter på hotellet. Men det var i gåavstand til alt i Los Christianos (masse som er morsom for barn) og det var lettvint å komme seg rundt, bl.a til Siam Park og Loro Parque. Vi var en dag oppe ved Teide også. Ungene snakker stadig om Tenerife, så vil varmt anbefale det som reisemål. Anonymkode: 14475...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #9 Del Skrevet 27. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært på Tenerife, i Los Cristianos og kan varmt anbefale stedet. Imidlertid bodde vi i leilighetshotell (Aguamar), så det var basseng og mulighet for frokost, men ikke bamseklubb, og aktiviteter på hotellet. Men det var i gåavstand til alt i Los Christianos (masse som er morsom for barn) og det var lettvint å komme seg rundt, bl.a til Siam Park og Loro Parque. Vi var en dag oppe ved Teide også. Ungene snakker stadig om Tenerife, så vil varmt anbefale det som reisemål. Anonymkode: 14475...d88 Høres flott ut. Skal sjekke ut Aguamar leilighetshotell også Hvilken tid på året var dere der? Anonymkode: 69f00...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #10 Del Skrevet 27. oktober 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres flott ut. Skal sjekke ut Aguamar leilighetshotell også Hvilken tid på året var dere der? Anonymkode: 69f00...d4f Vi var der i januar Anonymkode: 14475...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #11 Del Skrevet 27. oktober 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi var der i januar Anonymkode: 14475...d88 Kjempeflott - takk for gode innspill Har vært usikker på om det er for kaldt å bade i havet i januar og anser derfor oppvarmet basseng som svært viktig. Tenker å sende de en tur både på Siam Park og Loro Parque. Er det greit i Siam Park også i januar? Alt vann er oppvarmet der antar jeg? Anonymkode: 69f00...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #12 Del Skrevet 28. oktober 2017 Noen som har vært på Bahia Principe Tenerife, Sunwing Fanabe Beach eller Hotel Bitacora og har erfaringer de ønsker å dele? Blir svært glad om flere vil komme med innspill i tråden. Jeg bør nok bestille turen snart, men er fortsatt usikker på hvilket hotell jeg bør velge Hilsen TS Anonymkode: 69f00...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå