Gjest førstegangskjøper Skrevet 24. januar 2005 #1 Del Skrevet 24. januar 2005 Hei! vi har planer om å kjøpe oss hus, har funnet et hus vi kunne tenke oss. dette huset er et ferdig hus. så det vi er nødt til å gjøre er tapetsere og male og legge filser på gulv og vegger på badet. vi har tenkt til å ha vanlig strie på veggene i hvertfall til å begynne med. parkett blir lagt i alle andre rom og lister er også med i prisen. huset får et boareal på 100 m2. hvor mye ville dere ha satt av til oppussing til dette?? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 24. januar 2005 #2 Del Skrevet 24. januar 2005 Vet ikke helt. Men sett av en sum og litt til. Det går garantert mere enn dere tror. Plutselig var alt jeg hadde satt av borte og ikke helt ferdig, men jeg hadde litt å gå på å redda det inn sånn. Pussa opp leiligheten min da jeg flytta inn og den var på halvparten av deres areal. Undersøk litt på priser. Skal dere ha mye maling og sånn er det mye å hente på å velge billigste stedet. Trenger dere noen håndverkerke må du regne med en god sum der. Tenker i forhold til badet og rørlegger. Mine "håndverkere" var folk i familien som jobbet for pizza, kald øl og sjokolade. Veldig greit + at jeg kjøpte gave til alle som takk etterpå da Ønsker deg lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2005 #3 Del Skrevet 24. januar 2005 oki takk for svar! har en samboer og en pappa som er snekker også er det en murer i familien også, så jeg regner med at vi kommer langt med litt pizza vi også! og alt rørlegger arbeidet er med i prisen på huset. har satt av en god del penger til oppussing, men er redd for det skal være for lite. men skal skjekke billig utsalg på maling og tapet. så jeg håper at det ordner seg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annema Skrevet 24. januar 2005 #4 Del Skrevet 24. januar 2005 Hvis man i utgangspunktet vet at man kanskje kan bli litt "short" på penger...så vil det vel være smart å prioritere...altså pusse opp i en slik rekkefølge at de rommene dere mener dere ikke "kan leve uten" blir tatt først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. januar 2005 #5 Del Skrevet 24. januar 2005 Hvis man i utgangspunktet vet at man kanskje kan bli litt "short" på penger...så vil det vel være smart å prioritere...altså pusse opp i en slik rekkefølge at de rommene dere mener dere ikke "kan leve uten" blir tatt først. Veldig smart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå