AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #1 Skrevet 26. oktober 2017 Hei! Jeg har sett litt på ulike dunjakker som skal selges brukt. Har funnet en dunjakke som egentlig er en herremodell, men har dette egentlig noe å si? Er herrejakkene smalere nede enn en damejakkene, er redd hoftene ikke får plass? Anonymkode: f0a04...f6c
mereo Skrevet 26. oktober 2017 #2 Skrevet 26. oktober 2017 Ofte så er herrejakker rette, mens damejakker er innsvinget i sidene. Jeg har tidvis kjøpt herrejakker fremfor dame. Fordi de faktisk passer bedre over rygg og bryst. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #3 Skrevet 26. oktober 2017 3 timer siden, mereo skrev: Ofte så er herrejakker rette, mens damejakker er innsvinget i sidene. Jeg har tidvis kjøpt herrejakker fremfor dame. Fordi de faktisk passer bedre over rygg og bryst. men de er vel ikke betydelig smalere enn damejakkene nede over hoftene? Anonymkode: f0a04...f6c
mereo Skrevet 26. oktober 2017 #4 Skrevet 26. oktober 2017 Eneste måten å finne ut av det på er å prøve. De varierer jo like mye som damejakker. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå