Gå til innhold

Ingen å være med på Halloween

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga vi ikke bor i nabolaget, så blir ikke jenta mi invitert.. enda de vet at det ikke nor jenter på hennes alder her. Vil jo ikke trenge oss på heller..

Andre her som har barn som ikke har noen?

Anonymkode: 605a9...401

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil du ikke "trenge deg på"? Om du vet at det skal være en samling av barn med venninner av henne eller jenter i klassen eller noe, hvorfor ikke spørre foreldrene om det er greit at jenta di også kommer? Ellers så kunne du jo ha arrangert noe selv også, men det er kanskje litt sent nå.

Anonymkode: 07285...bc0

Skrevet

Har dere forsøkt å invitere noen eller lage avtale med noen da?

Her har vi pleid og invitere til Halloween fest, invitere en venn eller to, eller avtale og gå sammen med noen, så hun har alltid hatt noen og være sammen med. Men kun en av gangene hadde hun hatt noen å være sammen med hvis ikke vi tok initiativ til det.

Man må jobbe litt for inkludering selv også! (Det kan jo hende dere har gjort det, men slik jeg leser innlegget ser det ut som man kun venter på invitasjoner)

Skrevet

Selvfølgelig kan "du trenge dere på", så lenge det betyr en SMS til noen om din datter kan få være med dem. Helt naturlig, jeg ville satt pris på det, jeg, som mor. 

• Liker 1
Skrevet

Hvis du vet at det ikke bor barn i nabolaget, hvorfor inviterer du ikke selv? Evt ber din datter spørre venninnene sine om hun kan være med den (merk hun, ikke du, din mann, hunden og to andre unger). De fleste går jo med ungene i nabolaget, når dere har bosatt dere et sted uten nabounger eller langt fra folk, så må du nesten være litt proaktiv. 

Anonymkode: 32d0b...362

• Liker 1
Skrevet

Har invitert noen da. Før jeg så svara 😊

Anonymkode: 605a9...401

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...