Gå til innhold

Prate vdr. jobben - hva??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først må jeg legge til at jeg har jobbet for faren min. I går prøvde han å ringe meg (jeg sov) og så sendte han meg en melding og lurte på om jeg hadde en halvtimes tid til å prate med han om noe vedrørende jobben, neste gang vi møtes. Hvorfor ikke ta det over melding? Han ringte meg, er det mulig å ta det over telefon eller vil han helst ta det ansikt til ansikt. 

Får helt panikk jeg nå, hva kan det være for noe?! Det kan ikke være noe jeg har gjort galt på jobb, for det første er det ikke han som skulle tatt det med meg, for det andre er det en stund siden jeg jobbet der. Det første jeg tenkte var at kanskje det går rykter om meg? Er det en greie han ville tatt opp med meg på den måten? 

Noen andre forslag til hva det kan være? Kan jo ikke ringe han midt på natten heller. Kjenner jeg får litt angst!

Anonymkode: 622a7...cca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen her som har noen ideer om hva det kan være? Har helt vondt i magen nå. 

Skrevet

Kjære deg. Det kan være hva som helst! Nå bruker jeg fri fantasi, fordi det er helt umulig å vite hva det dreier seg om: Det kan hende han vil si at det er en annen stilling ledig på jobben som han vil oppfordre deg til å søke, det kan hende han vet noe om bedriften som han vil dele med deg, men ikke ta på telefon, det kan være han har fått ny jobb og vil informere deg før alle andre, og det kan hende han har hørt at det går rykter om deg.

Poenget er at det kan være hva som helst, og at du ikke kan finne det ut før du snakker med ham. Et annet poeng er, at uansett hva det er, så kan du finne en god måte å håndtere det på. Så prøv å puste med magen, si til deg selv at du ikke vet om du har grunn til bekymring, og prøv å legge tanken vekk hver gang den kommer. Avled deg, og vips så er det morgen.

Skrevet
30 minutter siden, Jabbadabbaduu skrev:

Kjære deg. Det kan være hva som helst! Nå bruker jeg fri fantasi, fordi det er helt umulig å vite hva det dreier seg om: Det kan hende han vil si at det er en annen stilling ledig på jobben som han vil oppfordre deg til å søke, det kan hende han vet noe om bedriften som han vil dele med deg, men ikke ta på telefon, det kan være han har fått ny jobb og vil informere deg før alle andre, og det kan hende han har hørt at det går rykter om deg.

Poenget er at det kan være hva som helst, og at du ikke kan finne det ut før du snakker med ham. Et annet poeng er, at uansett hva det er, så kan du finne en god måte å håndtere det på. Så prøv å puste med magen, si til deg selv at du ikke vet om du har grunn til bekymring, og prøv å legge tanken vekk hver gang den kommer. Avled deg, og vips så er det morgen.

Huff.. Noen ny stilling eller mer jobb er det ikke da jeg studerer nå. Og hadde det vært noe som ikke er så viktig, tenker jeg at han ikke hadde sendt melding heller, bare ventet til han så meg neste gang. Derfor har jeg hoppet rett til at det er rykter om meg, og jeg får helt vondt i magen. At han har en ny jobb er det ikke. Men om det er noe med bedriften kan hende, MEN hvorfor be meg da sette av en halvtime å prate med han? Det har aldri skjedd før... Skal prøve å distrahere meg selv den lille stunden til før jeg ringer han. 

Skrevet

Er det noe du mistenker det kan gå rykter om da siden du er så redd for akkurat dét? Har du ligget med noen der? 

Anonymkode: a4317...1d9

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe du mistenker det kan gå rykter om da siden du er så redd for akkurat dét? Har du ligget med noen der? 

Anonymkode: a4317...1d9

Jeg datet noen der ja. Har nå ringt og han kunne ikke ta det over telefonen sa han, så nå lurer jeg på om jeg skal vente til jeg ser han igjen, eller om jeg bare skal stikke innom. Går helt rundt i hodet mitt. Han sa ikke spesifikt hva det gjaldt, men virket ikke egentlig som det hadde noe med meg å gjøre, men mulig han ikke vil stresse meg heller. 

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg datet noen der ja. Har nå ringt og han kunne ikke ta det over telefonen sa han, så nå lurer jeg på om jeg skal vente til jeg ser han igjen, eller om jeg bare skal stikke innom. Går helt rundt i hodet mitt. Han sa ikke spesifikt hva det gjaldt, men virket ikke egentlig som det hadde noe med meg å gjøre, men mulig han ikke vil stresse meg heller. 

Da foreslår jeg at du stikker innom han siden du lurer så fælt. 

Anonymkode: 68e0d...946

Skrevet

Du må jo bare få det ut av verden, vi aner jo ikke hva han tenker.

Skrevet

Kan det være at siden du ikke har jobbet på en stund det at han tenker på å få inn en annen?

Skrevet

Tror det hadde vært bedre og ringe direkte til far en å sitte på KG og spekulere, ingen her som er synsk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...