Gjest ung mor Skrevet 24. januar 2005 #1 Skrevet 24. januar 2005 trenger SÅRT inspirasjon til hvordan gjøre huset finere, dreier seg om alle rom... Synes de fleste "bo" bladene ikke holder mål.. noen som kan hjelpe meg litt? dette gjelder alt fra fargevalg til sisste puta som prikken over i`en....
Cr@sh Skrevet 24. januar 2005 #2 Skrevet 24. januar 2005 Hei Har du vært på ifi.no??? Der kan du finne mye fine tips og råd...
Gjest annema Skrevet 25. januar 2005 #3 Skrevet 25. januar 2005 trenger SÅRT inspirasjon til hvordan gjøre huset finere, dreier seg om alle rom... Synes de fleste "bo" bladene ikke holder mål.. noen som kan hjelpe meg litt? dette gjelder alt fra fargevalg til sisste puta som prikken over i`en.... Kanskje noen av linkene på denne siden kan hjelpe deg. http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/interio...ticle335329.ece
Purpur Skrevet 25. januar 2005 #4 Skrevet 25. januar 2005 Store planter, gjerne litt utradisjonelle som zamioculcas og elefantfottre - i store fine potter!. Det er prikken over i-en i mitt hjem. Jeg digger planter og har planter overalt. Drømmen min er å ha kjøkkenvinduet fullt av blomstrende orkideer. Kansje jeg skal investere i det til sommeren? Jo altså, planter er veldig dekorativt, og fyller opp et ellers tomt hjørne. Ellers er det også veldig fint med bilder på veggen. Flere bilder i like rammer og f.eks samme tema. Har du en favoritt kunstner er det kjempefint å ramme inn postkort. Jeg har en serie med trolske Kittelsen-motiver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå