AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #1 Skrevet 25. oktober 2017 Flørter de i det hele tatt, eller flørter de på en veldig diskret måter? Jeg synes det er vanskelig å vite om sjenerte/stille menn liker meg eller ikke, men vet ikke hvordan jeg skal finne det ut... Anonymkode: c08ff...8b6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #2 Skrevet 25. oktober 2017 Som sjenert flørter jeg ikke direkte med mindre jeg får god kontakt. Ser jeg en som er interessant så prøver jeg å lese signalene hennes uten at jeg til.ater meg selv å sende ut egne signaler. Ser etter blikk, smil o.l. Har jeg flaks vil sjebnen det til at vi kan sosialisere om noe tilfeldig først slik at jeg føler jeg har en grunn til å forsøke å vise en viss interesse, eksempelvis ved å komme med små hun, komplimenter, spørsmål om henne osv. Denne taktikken er rimelig dødfødt, men har likevel fungert, men det er vel også unødvendig å si at det sjeldent bærer frukter, til tross for at jeg ofte får positiv oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Anonymkode: 7828a...77b 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #3 Skrevet 26. oktober 2017 Jeg er sjenert og flørter ikke, noe som er like greit siden ingen ønsker seg en så sjenert mann uansett. Menn med mildere grader av sjenerthet kan nok våge seg på å flørte litt, hvilket er bra siden de ikke er fullstendig utelukket som partnere. Anonymkode: 39978...ac4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #4 Skrevet 26. oktober 2017 Sjenerte menn flørter ikke, bla fordi de ikke vet hvordan, er redd for å bli avvist og er redd for at om de er klossete i tilnærmingene sine skal de bli hengt ut eller anklaget for å være seksuelt upassende/trakkaserende av den de ønsker å prøve seg på, så det enkleste og tryggeste blir da å ikke prøve. Anonymkode: b4301...1e6
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #5 Skrevet 26. oktober 2017 Veldig subtilt og forsiktig vil jeg tro. Kan godt hende de regner smil eller lengre øyekontakt som flørt. Som sjenert dame merker jeg det kan være vanskelig å holde øyenkontakten med noen jeg kan være interessert i når vi er i bekjent eller bli kjent fasen. Men når tryggheten kommer så slapper man mer av. Anonymkode: 2d781...4b8
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #6 Skrevet 26. oktober 2017 De flørter, men resultatet ender med en #MeToo oppdatering på sosiale medier fra damene. Anonymkode: d410f...cce 3
fullførsetningen Skrevet 26. oktober 2017 #7 Skrevet 26. oktober 2017 (endret) Øyekontakt og kanskje et smil. Og, vel, kun det. Jeg bryter ikke barrieren for å føre en samtale før du gjør det, og jeg selv føler meg bra. Jeg tror jeg gjør en spesiell ting med øynene som jeg ikke kan skjule hvis jeg virkelig liker noen. For de som kan lese ansikter, forteller nok ansiktet mitt mer enn hva jeg selv ønsker... (Om jeg liker noen eller ikke). Hvis jeg ikke føler meg bra, så gjør jeg ingenting. Det ville bare blitt keitete og dårlig stemning. Bedre med ingen stemning enn dårlig stemning. Hvis du prøver å spille hard to get, eller kommer med utsagn som at du ikke liker tafatte menn, kan du glemme det. En slik kommentar viser ikke bare at du ikke evner å sette deg inn i en sjenert person sitt ståsted, det viser også at du ikke har tilstrekkelig empati, og at du plasserer deg selv på en pidestall. Ingenting er verre enn det. Endret 26. oktober 2017 av fullførsetningen 2
BerntHulken Skrevet 26. oktober 2017 #8 Skrevet 26. oktober 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Flørter de i det hele tatt, eller flørter de på en veldig diskret måter? Jeg synes det er vanskelig å vite om sjenerte/stille menn liker meg eller ikke, men vet ikke hvordan jeg skal finne det ut... Anonymkode: c08ff...8b6 Jeg vil kalle meg selv stille og sjenert. Men jeg har klart å flørte ganske åpenbart, nå når jeg føler meg trygg på motparten. Så jeg må nok kjenne personen litt på forhånd, før jeg flørter. Personen jeg flørter med nå, kan jeg dulte borti, tulle med, smiler til henne fra avstand, erter litt, kaste ting på henne på en uskyldig måte osv. Men dette er jo ikke en situasjon hvor jegFØLER meg sjenert, så forsåvidt ikke et svar på tråden.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #9 Skrevet 26. oktober 2017 Hvordan flørter de ved nykontakt på nett=? blitt kjendt med en som virker veldig sjenert.. men interessert, så vet ikke helt hva jeg skal finne på. Anonymkode: 9001e...e82
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #10 Skrevet 26. oktober 2017 Sjenerte menn flørter ikke, og siden de ikke flørter, så ser de gjerne ikke så stort behov i å ta vare på seg selv utseendemessig heller. Så de ser litt sånn fortapte ut i tillegg. Tror det blir en ond sirkel. Men man trenger ikke være sjenert for alltid. Folk kan faktisk jobbe med seg selv også! Anonymkode: 48425...024 3
Elaine Marley Skrevet 26. oktober 2017 #11 Skrevet 26. oktober 2017 Eksen min var veldig sjenert, og det var litt vanskelig å se tegnene. Det var faktisk en kompis av han som pratet med meg først. Bare vennskapelig, og da kom jeg i kontakt med eksen. Hadde sett han et par ganger før, men da var han veldig tilbaketrukket. Merket det kanskje litt på hvordan han snakket til meg og så på meg. Allikevel var jeg sinnsykt usikker på om han likte meg. Han spurte ikke om noe telefonnummer, spurte ikke om vi skulle finne på noe og var egentlig ganske tilbakeholden, men jeg klarte å spore opp nummeret hans og tok kontakt. Spurte om han ville finne på noe, og det ville han. Så noe hadde jeg vel merket
BerntHulken Skrevet 26. oktober 2017 #12 Skrevet 26. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sjenerte menn flørter ikke, og siden de ikke flørter, så ser de gjerne ikke så stort behov i å ta vare på seg selv utseendemessig heller. Så de ser litt sånn fortapte ut i tillegg. Tror det blir en ond sirkel. Men man trenger ikke være sjenert for alltid. Folk kan faktisk jobbe med seg selv også! Anonymkode: 48425...024 Veldig uriktige observasjoner.
Gjest Mysticgirl Skrevet 27. oktober 2017 #13 Skrevet 27. oktober 2017 Jeg har vært sammen med en som var veldig sjenert, men han tok iallefall mot til seg og bad meg ut. Men jeg måtte kysse han først, ta hånden hans først, invitere til sex først osv.. Men etter vi hadde blitt ordentlig kjent, ble han den som tok masse initiativ, Så om du viser han at du er interessert og tar initiativ til intim kontakt først, vil du jo se om han er interessert i å gå videre.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #14 Skrevet 27. oktober 2017 På 26.10.2017 den 0.43, AnonymBruker skrev: Flørter de i det hele tatt, eller flørter de på en veldig diskret måter? Jeg synes det er vanskelig å vite om sjenerte/stille menn liker meg eller ikke, men vet ikke hvordan jeg skal finne det ut... Anonymkode: c08ff...8b6 Nei. Flørting er jo trakassering i følge kvinnene på KG. Anonymkode: 6f028...cd5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #15 Skrevet 27. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei. Flørting er jo trakassering i følge kvinnene på KG. Anonymkode: 6f028...cd5 Ingen, absolutt ingen sier det. Få huet ut av ræva og kom tilbake til virkeligheten. Anonymkode: 01cc6...d29 4
regine22 Skrevet 27. oktober 2017 #16 Skrevet 27. oktober 2017 Snakk med dem? Mye rart som skjer da. Prøv å finne noe som interesserer dem, tydeligvis er de ikke interesserte i "vanlige" samtaler. Er de ikke meddelelige, er de sikkert ikke interesserte. Evt. nevn interesser du har, kanskje dere har noe til felles. Ikke vær avvisende, ikke flørt med flere, ikke vær uhøflig. De trenger ikke unnskyldninger for å bli mindre utadvente.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #17 Skrevet 27. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ingen, absolutt ingen sier det. Få huet ut av ræva og kom tilbake til virkeligheten. Anonymkode: 01cc6...d29 Jo det gjør dem alle sammen. Og overgår hverandre i hva slags vold og tortur mennene som våger å gjøre noe slikt skal utsettes for. Uten at moderatorene fjerner noe av voldsoppfordringene mot menn selvsagt. Anonymkode: 6f028...cd5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #18 Skrevet 27. oktober 2017 De flørter ikke. Eller, de tror sikkert at de gjør det, men realiteten er noe annet. Anonymkode: ef793...ddb 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #19 Skrevet 27. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ingen, absolutt ingen sier det. Få huet ut av ræva og kom tilbake til virkeligheten. Anonymkode: 01cc6...d29 Anbefaler å ikke svare på slik vrøvl. Hvis alle ignorerer det går trollet etter hvert vekk, i alle fall i den aktuelle tråden. Anonymkode: ef793...ddb 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #20 Skrevet 27. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anbefaler å ikke svare på slik vrøvl. Hvis alle ignorerer det går trollet etter hvert vekk, i alle fall i den aktuelle tråden. Anonymkode: ef793...ddb Hm. For et par sekunder siden: 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har opplevd det, flere ganger dessverre. Først som ungdom da en eldre mann klappet og kløp meg på rompa. En annen gang var det en eldre mann som forsøkte å ta meg på brystene. Har også opplevd å få kommenterer slengt etter meg, av seksuell karakter. Det er vel verdt å nevne at jeg aldri har vært spesiell feminin, og er lesbisk, noe jeg har vært klar over siden barneskolealderen. Jeg har aldri lagt an på menn, flørtet eller gitt inntrykk av at jeg liker dem på «den» måten. Det har alltid vært ukjente menn, som kommer med slibrige kommentarer, stygge kommentarer eller klår ved det første møte, f.eks. på matbutikken, bussen eller på konsert. Anonymkode: 91184...d29 Anonymkode: 6f028...cd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå