AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #1 Skrevet 25. oktober 2017 Jeg har flere venner som forsøker verve meg, men er svært skeptisk. Noen med erfaring? Produktene er selvsagt enestående og uten sidestykke. De tar deg ned i vekt uten diett også... Hva er forskjellen på lovlig og ulovlig pyramide egentlig? Anonymkode: 76f22...1f8
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #2 Skrevet 25. oktober 2017 Likheten er iallefall at man holder seg langt unna uansett Anonymkode: 8eb96...5ee 3
Gjest making.a.mess Skrevet 25. oktober 2017 #3 Skrevet 25. oktober 2017 Mange, mange år siden noen tjente på pyramide. Dessuten er det mange andre geniale produkter der ute. Det er ikke lett å selge.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #4 Skrevet 25. oktober 2017 2 minutter siden, Mrs.Purdey skrev: Mange, mange år siden noen tjente på pyramide. Dessuten er det mange andre geniale produkter der ute. Det er ikke lett å selge. De jeg kjenner tjener mye på det. Og det har de bevist også. Jeg fatter ikke hvordan. Dyre produkter er det snakk om, men hvor magiske er disse produktene? Anonymkode: 76f22...1f8
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #5 Skrevet 25. oktober 2017 Du kan lese litt om selskapet her: https://no.wikipedia.org/wiki/PM-International Det er ikke direkte pyramide, men MLM (multi level marketing), som mer eller mindre funker på samme måten som en pyramide. De færreste tjener noe på å være med i forretningsmodeller av denne typen, de fleste vil tape penger, så de regnes for å være uetiske (men ikke direkte ulovlige). Når noe er for godt til å være sant så er det gjerne det. De fleste kosttilskudd er dyre og uten dokumentert virkning. Disse er neppe noe unntak. Anonymkode: 94f5d...259 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #6 Skrevet 25. oktober 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan lese litt om selskapet her: https://no.wikipedia.org/wiki/PM-International Det er ikke direkte pyramide, men MLM (multi level marketing), som mer eller mindre funker på samme måten som en pyramide. De færreste tjener noe på å være med i forretningsmodeller av denne typen, de fleste vil tape penger, så de regnes for å være uetiske (men ikke direkte ulovlige). Når noe er for godt til å være sant så er det gjerne det. De fleste kosttilskudd er dyre og uten dokumentert virkning. Disse er neppe noe unntak. Anonymkode: 94f5d...259 Ja, det ser ikke bra ut. Glad jeg ikke er så naiv. Hørt om folk som får bivirkninger av produktene og. Anonymkode: 76f22...1f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå