AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #1 Skrevet 25. oktober 2017 Jeg tiltrekkes veldig av en mann som jobber på samme arbeidsplass som meg. Problemet er bare at jeg er i et forhold, og denne mannen er 49 år gammel. Jeg er selv 22 år, og har fantasier og tenker på han hele tiden. Han er en veldig høy og kraftig mann, og i mitt hodet så vrimler det av seksuelle tanker hver gang jeg ser han. Jeg tror grunnen er at i mitt nåværende forhold så er det litt dødt for tiden, og kjæresten er veldig umoden. Mens han på jobben er stødig og trygg, samt litt kjekk ;-) Er det flere en meg som har vært i samme situasjon? Noen som har tanker å dele? For å si det rett ut så går jeg å håper på at han tar meg med storm på julebordet i år... Anonymkode: e47fe...070
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #2 Skrevet 25. oktober 2017 Jeg har fått høre at man skal holde seg unna kolleger. Det er bare veldig dumt, og gagner ingen. Anonymkode: 624e8...344 5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #3 Skrevet 25. oktober 2017 Sikker på at han ikke er opptatt? Anonymkode: 0f9e2...3f0 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #4 Skrevet 25. oktober 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikker på at han ikke er opptatt? Anonymkode: 0f9e2...3f0 Han er ikke opptatt nei.. Anonymkode: e47fe...070
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #5 Skrevet 25. oktober 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått høre at man skal holde seg unna kolleger. Det er bare veldig dumt, og gagner ingen. Anonymkode: 624e8...344 Selfølgelig, og tror nok aldri det vil skje noe heller. Men tankene er der jo.. Anonymkode: e47fe...070
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #6 Skrevet 25. oktober 2017 Du planlegger være utro? Skikkelig varp du Anonymkode: 506c7...f70 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #7 Skrevet 25. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du planlegger være utro? Skikkelig varp du Anonymkode: 506c7...f70 Planlegger ingenting, jeg håper på noe som aldri kommer til å skje. Anonymkode: e47fe...070
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #8 Skrevet 25. oktober 2017 Sannsynligvis gift så hold fantasien til deg og fingrene dine du Anonymkode: 8a672...2ac
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #9 Skrevet 25. oktober 2017 De fleste menn i den alderen er i forhold hvis de er kjekke og oppegående, Du får tidsnok oppleve de eldre mennene ettersom du jo selv blir eldre år for år..ungdom er forbigående. Kos deg med de unge mennene mens du kan. Når du blir eldre finner de unge mennene deg ikke attraktiv lengre. Anonymkode: f5739...f26
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #10 Skrevet 25. oktober 2017 Jeg var 29 da jeg hadde et forhold til en 27 år eldre mann. I starten var det helt magisk på alle måter. Etterhvert forsto jeg hvor feil det var. Jeg ville ha barn, han ville ha fri og bli bestefar. Tenk litt på slike tanker og kos deg med han du har, så skal du se det ordner seg. Meeeen det er alltid lov å ha fantasier uten å sette de til livs vet du. Anonymkode: 240ea...e56
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #11 Skrevet 27. oktober 2017 Det virker som du allerede har gitt unggutten din. Og det kan bli for kjedelig med slike som er barnslige og ikke setter pris på deg. Voksne menn, setter pris på at yngre jenter liker dem, og behandler deg ofte som en prinsesse. Ha det gjerne gøy med han. Sikkert noe begge vil sette pris på. Ikke sjekk opp noen på jobben:::: Bare tull. Alle i NRK er gift med hverandre og det fungerer minst like fint som andre forhold. Stå på. Du angrer hvis du ikke gjør det. Anonymkode: 40ed4...47d
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #12 Skrevet 27. oktober 2017 Jeg har alltid siden ungdommen vært veldig sint og irritert meg rødglødende over de mange eldre og innpåslitne frekke menn, så den eneste måten jeg tenner på disse eldre mennene er hvis jeg får helle bensin over dem, bruke lighter ! Anonymkode: f5739...f26 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #13 Skrevet 27. oktober 2017 25 minutes ago, AnonymBruker said: Det virker som du allerede har gitt unggutten din. Og det kan bli for kjedelig med slike som er barnslige og ikke setter pris på deg. Voksne menn, setter pris på at yngre jenter liker dem, og behandler deg ofte som en prinsesse. Ha det gjerne gøy med han. Sikkert noe begge vil sette pris på. Ikke sjekk opp noen på jobben:::: Bare tull. Alle i NRK er gift med hverandre og det fungerer minst like fint som andre forhold. Stå på. Du angrer hvis du ikke gjør det. Anonymkode: 40ed4...47d Dette skjønte jeg ikke så mye av. Anonymkode: b575c...df8
Gjest Alterego666 Skrevet 28. oktober 2017 #14 Skrevet 28. oktober 2017 Bruk ham som fantasi-materiale, og hent mye lyst ut av det. Ikke involver deg med noen på arbeidsplassen din dersom du har planer om å være der en stund. Klein-potensialet er altfor høyt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå