AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #1 Skrevet 25. oktober 2017 Andre som skulle ønske de var født 100 år frem i tid der mennesker forhåpentligvis er mer enn de er nå? Noen som føler at de for forut sin tid? Anonymkode: 23059...cb3
Gjest Overrasket Skrevet 25. oktober 2017 #2 Skrevet 25. oktober 2017 Forut for min tid? På ingen måte. Jeg er født 100-250 år for sent.
Perelandra Skrevet 26. oktober 2017 #3 Skrevet 26. oktober 2017 Nei, jeg har ingen ønsker om å leve i vår verden om 100-150 år. Jeg frykter at generasjonene etter oss kommer til å slite med følgene av livsstilen til dagens mennesker. Skulle jeg har endret noe, måtte det være å bli født 20-25 år før. Da ville jeg blitt en del av etterkrigsgenerasjonen, og født i en tid med optimisme og håp for framtida. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #4 Skrevet 26. oktober 2017 Nope. Vil nyte Norge de siste 20-40 år vi kan kalle det vårt eget land. Om 100 år er alt ødelagt. Er også enig med Perelandra:-) Anonymkode: 6d003...326
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #5 Skrevet 26. oktober 2017 Tja. Jeg vet faktisk ikke. Jeg ville nok ikke blitt født 20-60 år frem i tid, siden vi da sannsynligvis kommer til å være i en overgangsfase til en verden som sliter med etterdønninger av spinnvil kapitalisme og overforbruk, men det er jo en mulighet for at man har lært om 100 år, og har en teknologi som understøtter et samfunn der de aller fleste har det bra på verdensbasis. Ikke utenkelig at man i mye større grad har inntatt verdensrommet heller, med store kolonier/samfunn på f. eks. månen og mars. Dette er jo tiltak som vil kunne dempe ressurspresset på jorda betraktelig. På den annen side kan man heller ikke utelukke muligheten for at alt har gått skikkelig til helvete og at restene av menneskeheten - hvis den i det hele tatt eksisterer - løper rundt i et post-totalatomkrig type samfunn, der de fleste har nok med å overleve fra dag til dag. Anonymkode: 9c90a...f4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå